آرشیو دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۶۴۲۷
ورزشی
۲۳

گوناگون

راهیابی فوتبال ساحلی به جام جهانی

تیم ملی فوتیال ساحلی ایران در دیدار رده بندی مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه 4 بر یک بر تیم چین غلبه کرد تا علاوه بر کسب عنوان سومی به مسابقات جهانی فرانسه نیزراه یافت. در دیدار فینال نیز امارات با غلبه بر ژاپن عنوان قهرمانی خود را تکرار کرد. درپایان این مسابقات تیم های امارات ژاپن و ایران مانند سال گذشته بعنوان سه تیم برتربه بازیهای جهانی سال 2008 که در فرانسه برگزار خواهد شد، راه یافتند.

دایی یک میلیون تومان جریمه شد

علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا که به دلیل اعتراض به داور پس از دیدار با پرسپولیس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فراخوانده شده بود و قرار بود وی در محل فدراسیون فوتبال حاضرشود و به سوالات اعضای کمیته پاسخ دهد، غیابا به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد. اعضای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در محل این فدراسیون تشکیل جلسه دادند و در غیاب علی دایی با بررسی اتفاقات دیدار فوق سرمربی تیم سایپا را به پرداخت مبلغ یک میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کردند.

باباجان زاده به مدال طلارسید

کشتی گیران کشورمان درادامه رقابت های کشتی بین المللی جام قهرمانان ترکیه صاحب یک مدال طلاو دو مدال برنز شدند. برای تیم ایران در رقابت های جام قهرمانان ترکیه بشیر باباجان زاده در فرنگی صاحب مدال طلاشد همچنین محسن حاجی پور مدال برنز گرفت. در کشتی آزاد نیز حسن رحیمی صاحب مدال برنز شد.

پرسپولیسی ها پاداش گرفتند

بازیکنان پرسپولیس پاداش500 هزار تومانی خود را از مدیرعامل باشگاه دریافت کردند. حبیب کاشانی با حضور در هتل لاله محل برپایی اردوی پرسپولیس، به هر بازیکن تیم مبلغ 500 هزار تومان به عنوان پاداش پرداخت کرد. این پاداش به دلیل نتایج خوب تیم در دو بازی اخیر به نفرات اختصاص داده شد.