آرشیو پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۶۴۳۰
ورزشی
۲۳

پرسپولیس، سپاهان 90 دقیقه تا قهرمانی

با پیروزی تیم های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر، تکلیف قهرمان هفتمین دوره این رقابتها به هفته پایانی کشیده شد.

هفته سی و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با برگزاری 9 دیدار به پایان رسید که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 4 بر یک از سد میزبانش صباباتری گذشت تا تکلیف قهرمان لیگ برتر روز شنبه مشخص شود.

در این دیدار که با قضاوت خداداد افشاریان و در ورزشگاه آزادی برگزار شد، محسن خلیلی(62 و 68)، کریم باقری(20) و پژمان نوری (73) برای پرسپولیس گلزنی کردند و غلامرضا رضایی (42) تک گل صباباتری را به ثمر رساند.

با این پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس 56 امتیازی شد تا به همراه سپاهان همچنان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ هفتم باشد. صباباتری هم با این شکست شانس قهرمانی را از دست داد ولی با 52 امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند.

همچنین در ورزشگاه فولادشهر اصفهان تیم فوتبال سپاهان با نتیجه یک بر صفر از سد میهمان خود صنعت نفت آبادان عبور کرد تا همچنان مدعی نخست قهرمانی در لیگ هفتم باشد.

در این دیدار که قضاوت آن برعهده رحیم رحیمی مقدم بود، احسان حاج صفی در دقیقه 1+45 تک گل پیروزی تیم فوتبال سپاهان اصفهان را به ثمر رساند.

با این پیروزی تیم فوتبال سپاهان اصفهان 58 امتیازی شد تا همچنان صدر جدول این مسابقات را از آن خود کند. صنعت نفت آبادان هم با 32 امتیاز و حضور در جایگاه شانزدهم در خطر سقوط به دسته پایین تر قرار دارد.

سایر نتایج:

استقلال یک ذوب آهن 2

اسماعیل فرهادی(49) و محمد منصوری(58) برای فوتبال ذوب آهن و آرش برهانی (2+90پنالتی) برای استقلال

استقلال اهواز 2 پاس 2

گل: فابریتسیو کارلوس(26) و داود حقی(83) برای استقلال اهواز - محمد غلامی(70) و مهدی خیری(80) برای پاس

مس 2 راه آهن یک

گل ها: مهدی کیانی(42) و کمال الدین کامیابی (88) برای مس کرمان - هادی اصغری(-18پنالتی) برای راه آهن

شیرین فراز صفر پیکان 3

گل: کندو(35)، مهدی تاجیک(88) و علی قربانی(2+90) برای پیکان

برق یک پگاه گیلان صفر

گل: ناصر شکرون(57) برای برق

ملوان 2 مقاومت سپاسی یک

گل ها: جلال رافخاهی(55 و 88پنالتی) برای ملوان - رضا خالقی فر(48) برای مقاومت سپاسی

سایپا یک ابومسلم صفر

گل: آدریانو آلوز(90) برای سایپا