آرشیو پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۶۴۳۰
شهرستان ها
۲۰

مدیرعامل انجمن خیرین حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی: پیشگیری، تشخیص و پژوهش هدف اصلی انجمن خیرین حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی

مدیرعامل انجمن خیرین حمایت از بیماران سرطانی استان در بازدید استاندار آذربایجان غربی از مرکز درمانی امید ارومیه با اشاره به گوشه هایی از فعالیت های این انجمن گفت: انجمن خیرین حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی از 20 سال پیش با هدف پیشگیری، تشخیص و پژوهش و حمایت های مادی و معنوی از بیماران سرطانی فعالیت خود را آغاز کرده است.

دکتر جواد اخشابی افزود: هم اکنون با تجهیز این مرکز درمانی به دستگاه های مدرن پرتو درمانی، علاوه بر پذیرش بیماران استان، بیماران استان های همجوار و همچنین کشورهای همجوار نیز در این مرکز پذیرش می شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت تحقیق و پژوهش در خصوص بیماری سرطان گفت: در حال حاضر زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع برای ایجاد پژوهشکده بیماران سرطانی در این مرکز اختصاص یافته و هم اکنون اساتید برجسته کشور در زمینه در مان بیماران سرطانی برای فعالیت های علمی و ساختار فیزیکی این پژوهشکده مطالعه و تحقیق می کنند.

مدیر عامل انجمن خیرین حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان غربی اجرای فعالیت های فرهنگی و احداث سرای بیماران را از دیگر اقدامات این انجمن برای حمایت از بیماران نیازمند عنوان کرد.