آرشیو یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۱۶۷۹
صفحه آخر
۲۰

چهره ها

چهار اثر استاد فرشچیان در سعدآباد: مراسم رونمایی از چهار اثر تازه استاد محمود فرشچیان روز جمعه 27 اردیبهشت با حضور برخی هنرمندان صاحب نام در موزه فرشچیان مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار شد. در این مراسم چهار اثر آزار، حیات وحش، شکوفایی و ابرهای متراکم رونمایی و دو اثر ارزشمند غدیر و کوثر به نمایش گذاشته شد.

بنی اعتماد در میزگرد «زنان سینماگر و تعهد» کن: رخشان بنی اعتماد برای شرکت در میزگرد «بنیاد جنوب» تحت عنوان «زنان سینماگر و تعهد» به کن می رود تا در میزگردی یک روزه که شش تن از زنان سینماگر از سراسر دنیا در آن حضور دارند، با عنوان «زنان سینماگر و تعهد» به سخنرانی بپردازد.او سه شنبه-31 اردیبهشت ماه- عازم جشنواره کن می شود.

برسفورد رئیس هیات داوران اسکرین آسیا پاسیفیک:بروس برسفورد رئیس هیات داوران دومین دوره جوایز اسکرین آسیا پاسیفیک شد. این فیلمساز صاحب نام استرالیایی که این روزها «آخرین رقصنده مائو» را بر اساس کتابی به همین نام در چین می سازد، سال 1984 برای فیلم «بخشش های محبت آمیز» نامزد اسکار بهترین کارگردانی شد. جشنواره اسکرین آسیاپاسیفیک 11 نوامبر (21 آبان) در استرالیا برگزار می شود.