آرشیو سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۷، شماره ۱۹۰۹۰
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

انهدام شبکه موادمخدر

اصفهان - خبرنگار کیهان: در یک عملیات ضربتی توسط ماموران انتظامی اصفهان مقدار یک تن و 650 کیلوگرم تریاک، 47 کیلوگرم حشیش و 7 کیلوگرم هرویین از یک باند بزرگ تهیه و توزیع موادمخدر دراین شهر کشف شد. در این رابطه 3 نفر از اعضای اصلی این باند دستگیر شدند.

سارق زن در دام ماموران

یک سارق سابقه دار زن در اصفهان که اقدام به سرقت طلاجات کودکان در این شهر می کرد در حین سرقت دستگیر شد. نامبرده به 15 فقره سرقت زیورآلات کودکان اعتراف کرد 40 نفر از خریداران اموال مسروقه نیز دستگیر شدند و طلاجات مسروقه نیز کشف شد.

کشف آمپول روانگردان

220 هزار عدد قرص و آمپول غیرمجاز و روانگردان قبل از توزیع توسط قاچاقچیان موادمخدر در اصفهان کشف شد. تمامی اعضای این شبکه قاچاق موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.

مرگ کارگر کارخانه یخ

وزوان - خبرنگار کیهان: یکی از کارگران کارخانه یخ در وزوان واقع در استان اصفهان در حین کار در محوطه کارخانه بر اثر انفجار مخزن گاز مخصوص کارخانه یخ جان خود را از دست داد. در این حادثه 3 نفر دیگر به شدت مجروح شدند. علت حادثه در دست بررسی است.

کشف کراک

خمینی شهر - خبرنگار کیهان: 2.5 کیلوگرم ماده مخدر کراک از چند تبعه افغانی و ایرانی در خمینی شهر کشف شد. این مواد در پوشش فروش ضایعات آهن جاسازی شده بود. متهمان دستگیر و روانه زندان شدند. همچنین ماموران انتظامی خمینی شهر 20 کیلوگرم تریاک را که از شرق کشور به شیراز و سپس به این شهرستان حمل شده بود کشف کردند.