آرشیو دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۵۳۲
خبر
۲

ارزیابی ایثارگران از عملکرد مجلس هفتم

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت که ارزیابی جمعیت متبوعش از عملکرد مجلس هفتم، مثبت است و این تشکل به مجلس هفتم نمره بالایی می دهد.

لطف ا... فروزنده در گفت وگو با «ایسنا» افزود: مجلس هفتم در راستای مبارزه با استکبار و پیگیری حقوق ملت ایران در موضوع هسته ای مثبت عمل کرد.

وی با بیان این که در مجلس هفتم شاهد فضایی آرام بر خلاف مجلس ششم بودیم، گفت: این مجلس در حوزه قانون گذاری، رویکرد عدالت خواهانه داشت و با تصویب قوانین مناسب در این راستا عمل کرد.فروزنده همچنین به عملکرد مجلس هفتم در حوزه تلاش برای تحقق سلامت اداری و اجرای اصل 44 قانون اساسی اشاره کرد و گفت: این مجلس در راستای اصلاح بوروکراسی اداری تلاش و پیگیری داشت و از سوی دیگر با تشکیل شورای عالی نظارت در راستای تقویت بعد نظارتی مجلس تلاش کرد.فروزنده همچنین پیگیری موضوع تحقیق و تفحص از قوه قضائیه را افتخاری برای مجلس هفتم دانست و ادامه داد: کمیسیون اصل نود به بسیاری از پرونده های مهم از جمله پرونده ال - 90، ترک سل و فرودگاه امام خمینی(ره) رسیدگی و به طور کلی در زمینه نظارتی خوب عمل کرد.وی همچنین با اعتقاد به اینکه تعامل مجلس هفتم و دولت تعامل مناسب و سازنده ای بود، گفت: از طرف دیگر مرکز پژوهش های مجلس نیز با نظرات کارشناسی خود سعی کرد بعد کارشناسی فعالیت های مجلس تقویت شود.

فروزنده گفت: به صورت کلی از دیدگاه جمعیت ایثارگران، عملکرد مجلس هفتم خوب بود و باید به آقای حدادعادل به عنوان رییس مجلس هفتم در اداره خوب و با تدبیر مجلس تبریک گفت و از زحمات وی تشکر کرد.

جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی پیش تر حمایت خود را از تداوم ریاست حداد عادل بر قوه مقننه اعلام کرده بود.