آرشیو دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۵۳۲
ورزش
۲۴

باشگاه پاس و تلاش برای احداث آکادمی فوتبال

جامع نیوز- مدیرعامل باشگاه پاس همدان برای هدایت سرمایه های باشگاه در مسیر درست برای دومین بار به آلمان سفر کرده تا درباره اقدامات اخیر باشگاه با کارشناسان و مسوولان باشگاه شالکه 04 آلمان مذاکره کند.

باشگاه پاس همدان اخیرا گام های اساسی در جهت توسعه فوتبال استان برداشته است که از میان آنها می توان به احداث آکادمی فوتبال برای پرورش استعدادهای فوتبال استان همدان اشاره کرد. اولیایی، مدیرعامل پاس همدان که طرح اولیه احداث این آکادمی را پیشنهاد داده است. در حال حاضر برای دومین بار به آلمان سفر کرده تا در خصوص تدریس مربیان باشگاه شالکه 04 آلمان در آکادمی پاس همدان به مذاکره بپردازد.

البته اولیایی از سفر خود به آلمان هدف دیگری نیز داشته است. او می خواهد در طول این سفر درباره ساخت اولین استادیوم سرپوشیده در خاورمیانه که اختصاصی پاس همدان است، با مسوولان باشگاه شالکه مذاکره کند؛ چرا که به گفته خلف، مدیر روابط عمومی باشگاه برای احداث این استادیوم سرپوشیده از استادیوم اختصاصی شالکه نیز الگوبرداری شده است.

این استادیوم سرپوشیده در زمین انبار نفت سابق همدان احداث می شود و مجموع اعتبار آن که در حدود 400میلیارد ریال است توسط وزارت نفت تامین شده و کلنگ زنی افتتاح استادیوم نیز توسط وزیر نفت کشور انجام شده است.