آرشیو دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۵۳۲
ورزش
۲۴

عضو هیات مدیره پرسپولیس: به دنبال توافق با «قطبی» هستیم

ایسنا- عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: با افشین قطبی پس از حضورش در جلسه هیات مدیره می توانیم توافق کنیم.

محمدجعفر فرخ زادی اظهار کرد: هیات مدیره پس از اتمام یک فصل پرفراز و نشیب به کادر مربیان و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس فرصتی را برای استراحت داد تا آنها بتوانند با استفاده از این فرجه آمادگی لازم را برای انجام هر نوع مذاکره ای به دست آورند، از این رو هنوز با هیچ کدام از مربیان و بازیکنان تیم صحبت رسمی نشده و حرف و حدیث هایی که در اطراف شنیده می شود، به طور جدی مطرح نیست.

وی افزود: اکنون که «قطبی» از مسافرت برگشته، کاشانی دیروز با وی مذاکرات مقدماتی را انجام داده، اما تصمیمات و توافقات نهایی با قطبی، پس از حضورش در جلسه هیات مدیره و ارائه برنامه هایش صورت خواهد گرفت. هیات مدیره هنوز هیچ تصمیمی در مورد حمید استیلی نگرفته است. این مساله منوط به همکاری یا نوع همکاری آینده پرسپولیس با قطبی است.

فرخزادی درباره وضعیت بازیکنان پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: گمان نمی کنم بازیکنی بتواند برای حضور در تیم بزرگی نظیر پرسپولیس که هواداران بزرگی نیز دارد، پیش شرط داشته باشد. صحبت در رابطه با بازیکنان را به بعد از توافق با سرمربی تیم موکول کرده ایم، اما به هر صورت قرار است در جلسات آینده هیات مدیره سقف مبالغ قرارداد بازیکنان را مصوب و به مدیرعامل باشگاه اعلام کنیم.

وی در پایان با تاکید بر تقویت تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور موفق در لیگ هشتم و لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: رییس سازمان تربیت بدنی در آخرین جلسه ای که با اعضای هیات مدیره باشگاه داشت، بسیار محبت آمیز نسبت به وضعیت آتی پرسپولیس صحبت کرد. علی آبادی دغدغه هایی را مطرح کرد که در بحث های اعضای هیات مدیره هم مطرح بود. در مجموع تمام تلاش خود را می کنیم تا تیم مقتدر و تقویت شده ای را روانه بازی های لیگ داخلی و آسیایی کنیم.