آرشیو دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۵۳۲
بازار دیجیتال
۲۵

نخست وزیر انگلیس آنلاین به مردم پاسخ می دهد

ایتنا- گوردون براون، نخست وزیر انگلیس اقدام به راه اندازی سامانه ای آنلاین در زیرمجموعه تحت نظارت خود کرده است.

وی هدف از این کار را مهیا کردن زمینه ای برای ارتباط نزدیک تر و مستقیم با مردم کشورش ذکر کرد تا آنها بتوانند با مراجعه به این وب سایت به طور رودررو با شخص نخست وزیر به گفت وگو بنشینند. مراجعان برای مطرح کردن مطالب خود در این سامانه که به نام وب سایت یوتیوب Downing Street شناخته می شود، باید سوالات خود را به صورت ویدئویی ضبط و ثبت کنند.

در هنگام ورود به سایت خود آقای براون در قالب یک ویدئو به بازدیدکنندگان خوشامد می گوید و اعلام می کند که خوشحال می شود بتواند سوالات مراجعان را در زمینه های جهانی سازی، آثار تغییرات آب و هوایی، وضعیت مسکن و خدمات اجتماعی پاسخگو باشد.

گوردون براون در پایان این ویدئو اضافه می کند: «سیاستمدارها فرصت های متعددی را برای مطرح کردن سوالاتشان از نخست وزیر دارند، اما گمان می کنم حالاوقتش رسیده است که این فرصت را به طور آزاد در اختیار مردم هم قرار دهیم.»

در پایان طرح سوال در وب سایت از کاربر سوال می شود که آیا مایل است پروفایلی برای او ایجاد شود و سوالات وی دسته بندی و ذخیره شوند یا خیر. نخست وزیر انگلیس قول داده است سرکشی به این وب سایت را جزو برنامه های روزانه خود قرار دهد