آرشیو دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۶۴۴۵
اجتماعی
۲۲

پیام مردم

تلفن به خط ارتباطی: از خانواده های معلولان هستیم که سهام عدالت دریافت داشته ایم و هر وقت به بانک مراجعه می کنیم می گویند سود سهام عدالت را به حسابمان نریخته اند. با توجه به وضعیت نامناسب مالی مسئولان امر لطفا اعلام کنند که سود سهام عدالت معلولان را در چه تاریخی می پردازند.

کاشان- یک شهروند: از دولت عدالت گستر تقاضا می شود با عمل به مصوبه دیوان عدالت اداری و بر اساس قانون چهارم توسعه کشور، حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری را براساس نرخ تورم اعلام شده از سوی بانک مرکزی افزایش دهد.

دماوند- سید حسینی: با توجه به خشکسالی امسال جا دارد “پلیس آب” در شهرها تشکیل شود تا ضمن اطلاع رسانی در مورد ضرورت صرفه جویی در مصرف آب با افرادی که برای شستن حیاط خانه ها و یا خودروهایشان آب تصفیه شده را هدر می دهند برخورد قانونی کنند.

تلفن به خط ارتباطی: اغلب رانندگان تاکسی از جریمه پی در پی تاکسی هایشان به دلایل گوناگون و به صورت مستمر گله و شکایت دارند و نمی دانند از این وضع به کجا شکایت کنند از جمله آنکه به عنوان مثال برای عدم نصب تابلوی تاکسی 13 هزار تومان جریمه می شوند وتاکسی هایشان هم به پارکینگ انتقال می یابد که آیا برای این سهل انگاری باید جریمه یاد شده را بپردازند؟

جوابیه روابط عمومی ناجا

با احترام در پاسخ به درج مطلبی تحت عنوان “دور میدان اسدآباد رانندگان تجمع و برای خانواده ها مزاحمت ایجاد می کنند” در صفحه 22 آن روزنامه به تاریخ 87/2/12 به آگاهی می رساند:شهرستان اسدآباد دارای میادین زیادی است و در این پیام محل تجمع رانندگان به طور دقیق مشخص نشده. از سوی دیگر تعدادی از خودروهای سواری در میادین خروجی شهر محورهای اسدآباد به همدان واسدآباد به سنقر در ساعتی که ترمینال ها تعطیل هستند (صبح زود و شب) اقدام به جابه جایی مسافر می نمایند که این موضوع به معاونت راهور شهرستان اسدآباد اعلام شد تا از طریق واحدهای گشت اقدامات قانونی اعمال شود.