آرشیو دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۳۹۴۷
حوادث
۲۶

خواستگار شکست خورده را از درخت آویزان کردند

گروه حوادث خواستگار سابق یک زن که از سوی چهار مرد ربوده شده بود نیمه های شب در اعماق جنگل های لویزان نجات یافت.

به گزارش خبرنگار جنایی ما، ساعت

یک و نیم بامداد دیروز ساکنان محله ای در شرق تهران با شنیدن صدای فریادهای مرد جوانی سراسیمه به خیابان دویدند آنها همان موقع چهار مرد را در حال ربودن پسر جوان همسایه دیدند.

بدین ترتیب بلافاصله با کلانتری (126) تهرانپارس تماس گرفته و مشخصات خودروی پراید را در اختیار ماموران قرار دادند.ساعتی بعد هم ماموران گشت کلانتری در یک عملیات ویژه تجسس در پارک جنگلی لویزان موفق به شناسایی و دستگیری متهمان شدند در حالی که رضا -28 ساله- را از درخت به صورت وارونه آویزان کرده و در حال کتک زدن او بودند.متهمان پس از دستگیری صبح دیروز به دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. سعید - یکی از متهمان- به قاضی جعفری معاون دادستان گفت: چند روز قبل همسر برادرم با نگرانی و دلهره به خانه ما آمد. از رفتارش متوجه شدم می خواهد موضوع مهمی را در میان بگذارد. او سپس از مزاحمت های تلفنی یک مرد ناشناس پرده برداشت و گفت: تلفن های او آرامش را از زندگی شان گرفته است.

همسر برادرم در عین حال از من قول گرفت تا شوهرش از این ماجرا باخبر نشود. با شنیدن این موضوع بلافاصله به پیگیری ماجرا پرداختم تا اینکه مرد مزاحم را شناسایی کردم. چند روز بعد دریافتم او خواستگار سابق همسر برادرم بوده است. ابتدا دوستانه به او تذکر دادم تا دست از مزاحمت هایش بردارد اما او منکر تماس های تلفنی و ایجاد مزاحمت شد.اما چند روز بعد وقتی از همسر برادرم شنیدم مزاحمت هایش ادامه یافته تصمیم گرفتم او را تنبیه کنم. بنابراین موضوع را با سه تن از دوستانم در میان گذاشتم. پس از موافقت آنها برای همکاری با من شبانه با خودروی پرایدم به مقابل خانه رضا رفتیم بعد هم او را سوار ماشین کرده و به پارک جنگلی لویزان بردیم تا تنبیه اش کنیم.رضا - شاکی پرونده- هم در این باره گفت: «من خواستگار همسر برادر این مرد بودم اما مزاحمت ها کار من نبود. شاید فرد دیگری با تلفن من برای این خانم مزاحمت ایجاد کرده است.» بدین ترتیب هر پنج تن به دستور قاضی جعفری بازداشت شده و پرونده برای بررسی و انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.