آرشیو سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۰۴
اخبار کشور
۲

رئیس جمهور طرح تحولات اقتصادی را برای مدیران اجرایی کشور تشریح کرد

رئیس جمهور در جلسه ای با وزرا، استانداران و معاونین و مشاورین دستگاه های اجرایی، طرح تحولات اقتصادی دولت را تشریح و تبیین کرد.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور یکشنبه شب در ساختمان مجلس قدیم جزئیات طرح تحول اقتصادی دولت را برای مدیران اجرایی کشور تشریح کرد.

وی جزئیات این طرح را شامل 7 نظام عنوان کرد که نظام بهره وری، نظام مالیات، نظام گمرک، نظام بانکی و پولی، نظام توزیع کالا، نظام توزیع اعتبارات بانکی و نظام یارانه ها را در بر می گیرد.

تشریح جزئیات این طرح حدود 2 ساعت به طول انجامید و رئیس جمهور در بخش پایانی سخنان خود، مطالبی درباره برخی مشکلات و کارشکنی ها عنوان کرد. احمدی نژاد همچنین تاکید کرد که طرح تحولات اقتصادی را در هفته اول تیر ماه سال جاری اعلام رسمی خواهد کرد.

در این جلسه شمس الدین حسینی دبیر کار گروه تحولات اقتصادی گزارشی درباره جزئیات این طرح ارائه داد و برخی مدیران نیز دیدگاه های خود را با رئیس جمهور و پرویز داودی معاون اول رئیس جمهور مطرح کردند.

در این جلسه 3 سوال درباره این طرح از مدیران کشور مطرح شد و از آنها خواسته شده که تا پیشنهادات و نظرات خود درباره این سه سوال را به این کارگروه ارائه دهند.