آرشیو سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۳۹۴۸
داخلی
۵

سلام ایران

جوابیه:

درخصوص مطلب مندرج مورخ 86‎/11‎/16 تحت عنوان «نصب یک چراغ راهنمایی در خیابان آزادی روبه روی دانشگاه صنعتی شریف» به اطلاع می رساند: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام داشته مراتب جهت اقدام به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منعکس گردید.

روابط عمومی ناجا

یک ایده:

پیشنهاد می کنم پلیس امنیت اجتماعی کلیه مسافربرها اعم از شخصی، اتوبوس و مینی بوس را وادار کنند شماره پلاک ماشین و شماره گواهینامه را در شیشه جلوی ماشین جهت اطلاعات مسافران نصب کنند تا در مواقع زورگیری، تهدید، هر گونه اعمال خلاف دیگر قابل پیگیری باشد.

باقری

صافکاری:

صافکاری واقع در خیابان شریعتی بعد از پل سیدخندان از صبح تا شب با انواع و اقسام صداهای ناهنجار به صافکاری و رنگ کاری می پردازد و مردم از سرو صدا و بوی شدید و آلوده رنگ مستاصل شده اند تقاضای رسیدگی داریم.

یک شهروند

معافیت:

از مسئولین می خواهیم به افرادی که کمبود وزن از جهت مشکلات غدد دارند، معافیت پزشکی بدهند.

علیزاده

عطاری ها:

روی شیشه بعضی از عطاری ها می خوانیم: داروی گیاهی ترک اعتیاد 100 درصد تضمینی. آیا وزارت بهداشت روی کار این عطاری ها نظارتی دارد

مقدم

سمپاشی:

از شهرداری می خواهیم با توجه به نزدیک شدن فصل گرما نسبت به سمپاشی درختان از جهت از بین بردن حشرات و آفت درختان اقدام کنند.

یک شهروند

تعهدات بانک:

وامی از بانک... گرفته بودیم که 40 روز پیش کلیه بدهی های خود را پرداختیم اما سند ما را فک رهن نمی کنند و می گویند بایستی نرخ سود جدید به آنها اعلام شود می خواستم از مسئولین سؤال کنم اگر یک روز تاخیر داشته باشیم ما را جریمه می کنند اما در مقابل، تعهدات خود را اجرا نمی کنند.

غفاری

جوابیه:

درخصوص مطلب مندرج مورخ 86‎/11‎/2 تحت عنوان

«عدم نصب علایم راهنمایی و رانندگی در جاده مخصوص کرج از غرب به شرق» به اطلاع می رساند: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام داشته در راستای بسط و گسترش تمهیدات ترافیکی طی مکاتبات به عمل آمده با شهرداری منطقه 21 تهران پیگیر مسدود نمودن

دور برگردان روبه روی پارس خودرو بوده و موضوع تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

روابط عمومی ناجا

جوابیه:

عطف به مطلب مندرج مورخ 87‎/2‎/2 تحت عنوان «تجمع دردسرساز جهت دریافت گواهینامه موتور در خیابان نیروی دریایی» به اطلاع می رساند: موضوع مطروحه جهت بررسی به پلیس محترم راهور تهران بزرگ اعلام گردید.

روابط عمومی ناجا