آرشیو سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۳۹۴۸
ورزشی
۲۵

برنامه های کتبی استیلی برای پرسپولیس

گروه ورزشی- در حالی که قرار بود اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در نشست یکشنبه شب خود تکلیف سرمربی جدید تیم خود را مشخص کنند این جلسه به دلیل حضور دکتر سعیدلو در جلسه هیات دولت برگزار نشد تا انتخاب سرمربی جدید به تاخیر بیفتد. با این حال تصمیم بر آن گرفته شد نشست هیات مدیره شب گذشته انجام گیرد تا سرمربی جدید به طور رسمی معرفی شود.

دیروز در حالی که هیچ خبری از تشکیل جلسه هیات مدیره نبود اخبار زیادی مبنی بر انتخاب حمید استیلی به گوش می رسید و حتی استیلی هم از توافق کامل با حبیب کاشانی مدیرعامل پرسپولیس خبر داد. وی همچنین گفت که برنامه کتبی یکساله ای را به صورت کتبی آماده کرده تا در اختیار هیات مدیره قرار دهد. استیلی حتی تاریخ شروع تمرینات پرسپولیس را 25 خردادماه درنظر گرفت. دستیار سابق افشین قطبی تاکید کرد که برنامه هایش نزدیک به برنامه های قطبی خواهد بود. دیروز همچنین اخباری درباره مذاکره قرمزها با افشین پیروانی منتشر شد که پیروانی آن را تایید کرد و گفت:

مسئولان پرسپولیس برای سرمربیگری از من برنامه خواستند. وی در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است به عنوان دستیار استیلی مشغول به کار شود تاکید کرد که اختلافی با استیلی ندارد اما به این سؤال پاسخ نمی دهد.

مجید فرخزادی عضو هیات مدیره قرمزها نیز شانس استیلی و قطبی را برابر عنوان کرد. این در حالی است نزدیکان پرسپولیس استیلی را سرمربی این تیم می دانند. جالب اینکه تیم بدون سرمربی پرسپولیس دیروز با هاشم بیک زاده قرارداد یکساله بست.