آرشیو چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۶۹۶
جام ملت های اروپا
۱۶

حرف

دونادونی: این مسابقه سیاه ترین روز ورزشی من است چرا که هیچ وقت شاهد چنین باخت سنگینی نبودم. شب سیاهی را در فوتبال ملی تجربه کردیم. سه گل دریافت کردیم که نباید شکل می گرفتند. نسبت به حریف با مهربانی برخورد کردیم و اجازه دادیم راحت صاحب توپ شود. نمی خواهم در مورد گل نخست هلند زیاد بحث کنم اما گل آنها به وضوح آفساید بود. باید این شکست را بپذیریم. هنوز دو بازی دیگر در پیش داریم و باید به فکر مسابقه با فرانسه و رومانی باشیم. مقابل این دو حریف باید توانایی واقعی خود را نشان دهیم و با کسب امتیاز لازم در پی صعود از گروه باشیم.

دومنک: دو امتیاز مهم را از دست دادیم: امتیازی که احتمال دارد لطمات زیادی را به ما وارد کند. متاسف شدم در بازی نخست خود در گروه سوم جام ملت ها برابر رومانی به امتیازات کامل نرسیدیم. تلاش کردیم و البته مرتکب اشتباهاتی هم شدیم ولی نتیجه یی بهتر از تساوی کسب نکردیم. باید پذیرفت دیدار برابر رومانی بسیار دشوار بود. این تیم برای ما دردسرهایی درست کرد و اجازه نداد نتیجه گیری کنیم.

پیتورکا: نتیجه تساوی با فرانسه کاملا عادلانه است، زیرا هر دو تیم مقابل یکدیگر بازی متعادلی را به معرض نمایش گذاشتند. بازی دو تیم رومانی و فرانسه از نظر تعداد موقعیت متعادل بود، به طوری که تیمی بر دیگری برتری نداشت.ما و فرانسه موقعیت خوبی برای صعود از این گروه داریم. پرواضح است مایل بودم برنده این بازی شویم اما از کسب تساوی مقابل فرانسه راضی هستم.