آرشیو چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۶۹۶
صفحه آخر
۲۰

دریچه

؟سالروز شهادت آوینی «روز هنر اسلامی» نام گرفت: شورای فرهنگ عمومی کشور سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم را به نام روز هنر اسلامی برای ثبت در تقویم سالانه کشور تصویب کرد. بر اساس تصویب این شورا سوم اردیبهشت همزمان با زادروز شیخ بهایی به نام روز معماری نامگذاری و پنجم اسفند به نام روز مهندس از تقویم حذف شد. ضمن اینکه روز بیستم فروردین همزمان با سالروز شهادت آوینی روز هنر اسلامی نام گرفت.

؟انتشار ویژه نامه نادر ابراهیمی در «گل آقا»: نشریه «گل آقا» ویژه نامه نادر ابراهیمی را منتشر می کند. به گزارش ایسنا موسسه گل آقا درگذشت نادر ابراهیمی را به خانواده او و اهالی فرهنگ و هنر تسلیت گفته و اعلام کرده است به همین مناسبت در شماره 20 تیرماه دو هفته نامه «گل آقا»، همزمان با چهلمین روز درگذشت این نویسنده و فیلمساز، ویژه نامه یی را منتشر خواهد کرد.

؟تقدیر از نویسنده 87 ساله امریکایی به پاس یک عمر فعالیت هنری: «الن داگلاس» نویسنده امریکایی طی مراسمی جایزه دستاورد یک عمر فعالیت هنری را از آن خود خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آسوشیتد پرس، «الن داگلاس» نویسنده امریکایی طی مراسمی که توسط انستیتو فرهنگ و هنر می سی سی پی برگزار می شود، جایزه دستاورد یک عمر فعالیت هنری را از آن خود خواهد کرد.