آرشیو پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۳۹۵۰
ایران اقتصادی
۲۱

گازرسانی به 140 شهر و 3600 روستا در سه سال

گازرسانی به 140 شهر و بیش از 3600 روستا، 10 هزار واحد صنفی خرد و کلان و راه اندازی پالایشگاه های ایلام و پارسیان از افتخارات شرکت ملی گاز ایران در سه سال اخیر است.

به گزارش شانا، کسایی زاده مدیرعامل شرکت ملی گاز در مراسم افتتاحیه همایش مدیران عامل شرکت های گاز استانی، دشوار ترین فعالیت صنعت گاز کشور را بخش خدماتی در شرکت های گاز استانی برشمرد و گفت: از آنجا که این بخش ها در ارتباط مستقیم با مردم قرار دارند، سختی کار بیشتری متوجه آنهاست.

وی افزود: خدماتی که در سه سال گذشته در صنعت گاز انجام شده است، در هیچ سالی مشابهت ندارد و در تاریخ صنعت گاز سابقه نداشته است. کسایی زاده درباره برخی از فعالیت های انجام شده در سه سال اخیر گفت: در این مدت شرکت ملی گاز با به کارگیری همه ظرفیت های خود در بخش های مختلف توفیق های خوبی داشته و احداث هشت هزار کیلومتر خط اتصال سراسری کشور از جمله افتخارهای این شرکت در دولت است. کسایی زاده با تاکید بر بهره گیری از تجربه زمستان سال گذشته برای ارائه بهتر خدمات افزود: در شرایط زمستان سال گذشته تلاش های بسیاری در بخش بالادستی و پائین دستی انجام و از همه تاسیسات و امکانات برای کنترل بحران ایجاد شده استفاده شد تا مردم کمتر به زحمت بیفتند، ضمن آن که مردم نیز با مساعدت و همراهی و صرفه جویی روزانه 25 میلیون متر مکعب شرکت ملی گاز ایران را همراهی و کمک کردند.