آرشیو دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۷۰۰
صفحه آخر
۲۰

پیشنهادها

نمایش مستندی درباره بابک بیات: عصر امروز در سالن سینما حقیقت فیلم مستند «بن بست» ساخته مصطفی شیری نمایش داده شده و تحلیل می شود. این فیلم مستند که درباره زندگی و آثار موسیقایی بابک بیات است به مناسبت شصت و دومین سالگرد تولد او نمایش داده می شود. این برنامه ساعت 17 امروز در سالن سینما حقیقت به آدرس خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 17 برگزار می شود.

بررسی مستندسازی درباره مشاهیر: عصر امروز و فردا خسرو سینایی در سالن سعدی حوزه هنری اصفهان در کارگاهی دوروزه درباره چگونگی ساخت فیلم مستند درباره مشاهیر سخنرانی می کند. در این کارگاه ها علاوه بر سخنرانی سینایی دو مستند «مثل یک قصه» و «مرثیه گمشده» از ساخته های او نیز نمایش داده خواهد شد.

ماهنامه سوره: شماره ویژه ماهنامه سوره به مناسبت بیستمین سالگرد واقعه سقوط هواپیمای ایرباس منتشر شد. مطلب ویژه این شماره سوره بخشی از نامه نگاری های حبیب احمدزاده با گروه های ضدجنگ امریکایی است که با عنوان «گروه های ضدجنگ امریکایی در ایران و ماجرای ناو وینسنس» به چاپ رسیده است. مقالاتی به قلم فیل ویلایتو (رئیس گروه ضدجنگ) و دیوید سوانسون به همراه گفت وگویی با فیل ویلایتو از دیگر مطالب این شماره سوره است.