آرشیو شنبه ۱ تیر ۱۳۸۷، شماره ۳۹۵۶
صفحه آخر
۲۸

پخش عملیات 125 آغاز می شود

پخش مجموعه عملیات 125 به کارگردانی بهروز افخمی از این هفته در شبکه 5 سیما آغاز می شود.

بهروز افخمی کارگردان عملیات 125 در آستانه پخش این مجموعه، با بیان این که کسانی که بتوانند کار اکشن را از لحاظ تکنیکی خوب کارگردانی کنند، در ایران بسیار کم و نادر هستند، می گوید: سریال عملیات 125 بیشتر شخصیت محور است تا حادثه محور.

افخمی در پاسخ به این سؤال که چرا پس از 20 سال دوری از تلویزیون موضوع آتش نشانان را برای ساخت انتخاب کرده، گفت: این موضوع، موضوع جذابی برای من بود، یعنی موضوع کار آتش نشانی و جنگیدن با آتش، حادثه و خطر است و دلاوری زیادی لازم دارد، چون آدم می تواند مثلا در جنگ از دشمن متنفر باشد، اما نمی توان از آتش متنفر بود، حتی وقتی که آدم را بشدت می سوزاند. بنابراین، این یک نوع شجاعت را لازم دارد و من فکر کردم آدم هایی که این کار را می کنند، باید آدم های جذابی باشند. پس به سراغ آنها رفتم و امیدوارم که این مجموعه برای تماشاچی هم جذاب باشد.

این کارگردان اظهار داشت: یکی دیگر از دلایلی که این کار را پس از 20 سال برای ساخت انتخاب کردم، این بود که این سریال خیلی خوب به نتیجه رسید، یعنی فکر می کنم من الان نمی توانم سریالی مثل «کوچک جنگلی» را که فقط دو سال پیش تولید داشت، به آسانی شروع کنم و تلویزیون هم دیگر آن شرایط سابق را ندارد