آرشیو شنبه ۱ تیر ۱۳۸۷، شماره ۳۹۵۶
حوادث
۲۶

کشف جسد زن ناشناس در بوستان

گروه حوادث - مرد جوان هنگام قدم زدن در یکی از بوستان های شمال تهران با دیدن قسمتی از دست یک زن، وحشت زده پلیس را خبر کرد.

به گزارش خبرنگار جنایی ما، ساعت 6 بعدازظهر سه شنبه مردی در تماس با پلیس110 تماس و به اپراتور گفت: «در ضلع جنوب غربی پارک طالقانی دست یک انسان که فکر می کنم زن باشد از قسمت مچ بیرون از خاک مانده است.»

دقایقی بعد نیز محمد شهریاری - بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران - به همراه اکیپی از کارآگاهان در محل مورد نظر حضور یافتند.

دقایقی بعد نیز جسد زنی جوان که صورتش از بین رفته بود از زیر خاک بیرون کشیده شد. کیف دستی وی نیز که کنارش بود برای بررسی در اختیار بازپرس جنایی قرار گرفت.

نخستین بررسی جسد نشان داد زن جوان که مانتو و شلوار مشکی به تن داشت با گره خوردن روسری دور گردنش خفه شده و پیکرش از محل دیگری به بوستان منتقل و دفن شده است.

بازپرس جنایی پس از بررسی محتویات کیف مقتول یک قطعه عکس، متعلق به زن جوانی را پیدا کرد که داخل تکه روزنامه ای قرار داشت. با توجه به این که صورت مقتول قابل شناسایی نبود و پشت عکس نیز هیچ مشخصاتی وجود نداشت تحقیق درباره شناسایی صاحب عکس آغاز شد.

بازپرس جنایی پرونده نیز در این باره گفت: پس از بررسی تکه روزنامه موجود در کیف مقتول احتمال این که قتل بیش از یک ماه قبل رخ داده باشد نیز قوت گرفت. جسد زن جوان برای تعیین علت اصلی و زمان مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات برای کشف راز این جنایت از سوی کارآگاهان جنایی تهران ادامه دارد.