آرشیو یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۲۶
اخبار کشور
۳

معاون آموزش و تبلیغ نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها:8000 دانشجو از خدمات «مرکز مکاتبه و اندیشه» استفاده می کنند

8000 دانشجوی فعال دانشگاه های کشور، از خدمات ارائه شده در مرکز مکاتبه اندیشه، استفاده می کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، معاون آموزش و تبلیغ نهاد با اعلام این خبر افزود: مرکز مکاتبه و اندیشه، با هدف ارتقاء سطح آگاهی های دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانشجویان در حال فعالیت و ارائه خدمات می باشد.

وی در ادامه افزود: در طرح مکاتبه و اندیشه، مباحث متنوعی در حوزه مسائل اعتقادی، اخلاقی، عرفان اسلامی، معرفت شناسی و سیاسی در قالب جزوات «مکاتبه و اندیشه» در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین مستشاری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در طول فعالیت چند ساله این مرکز، بیش از هشت هزار دانشجو از خدمات موجود بهره مند شده و در حال حاضر، حدود پنج هزار عضو به صورت مستمر با این مرکز در ارتباط می باشند.

وی با اشاره به اعضای مرکز، عنوان کرد: دانشجویان فعال فرهنگی، اعضای تشکل ها، کانونها، نشریات، هیئت های دانشجویی و همچنین نخبگان، عمده اعضای این طرح می باشند، که عموما در همایش های سراسری علمی- فرهنگی شناسایی و به عضویت این مرکز پذیرفته می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مستشاری، راه اندازی سایت اینترنتی مرکز مکاتبه و اندیشه را از دیگر برنامه های اجرا شده در حوزه فعالیت های این مرکز ذکر کردند که به صورت الکترونیکی به ارائه خدمات متنوعی به دانشجویان می پردازد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، علاقمندان می توانند جهت استفاده از این پایگاه الکترونیکی به آدرس WWWMOKATEBECOM مراجعه نمایند.