آرشیو یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۲۶
شهرستان ها
۱۱

استاندار: معافیت 10 ساله مالیاتی فرصتی مناسب برای توسعه گلستان

استاندار گلستان مصوبه معافیت 10 ساله مالیاتی صنعتی از مصوبات سفر دوم هیئت دولت به این استان را فرصتی مناسب برای توسعه گلستان عنوان کرد.

«یحیی محمودزاده» در جلسه شورای اداری شهرستان گنبدکاووس، افزود: فرمانداران بایستی از این فرصت فراهم شده برای جلب سرمایه گذار و توسعه صنعتی شهرستان خود استفاده کنند.

وی اضافه کرد: معافیت 10 ساله مالیاتی شامل استقرار صنایع در تمامی شهرک های صنعتی شهرستان های این استان می شود که شناسایی و جلب سرمایه گذار در این خصوص ضروری است.

محمودزاده همچنین با اشاره به پایان سال مالی 86 بر لزوم امضای موافقت نامه های مالی سال جاری ظرف 2 هفته آینده از سوی همه دستگاه های اجرایی تاکید کردند.

وی همچنین با اشاره به پدیده سرما و خشکسالی سال زراعی جاری و نیز کاهش سرانه آرد، بر لزوم صرفه جویی جدی مسئولان و مردم در سه بخش «آب، برق و نان» تاکید کرد.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت های بالای شهرستان گنبدکاووس در بخش های مختلف بویژه کشاورزی و بازرگانی اشاره کرد و گفت: بایستی با برنامه ریزی مناسب نسبت به استفاده بیشتر از این ظرفیت ها بویژه در توسعه صادرات به کشورهای آسیای مرکزی بهره مند شد.

محمود زاده، توسعه گمرگات، احداث راه آهن گرگان - مشهد، گرگان - رشت و گرگان - اینچه برون و چهاربانده کردن برخی محورهای ارتباطی به گنبدکاووس را از جمله ظرفیت های توسعه ای این شهرستان بر شمرد.