آرشیو یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۲۶
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

کشف میگوی قاچاق

بوشهر- ایرنا: 2تن میگوی قاچاق در استان بوشهر کشف شد. این میزان میگوی قاچاق در محور برازجان به بوشهر از دو دستگاه خودرو یخچال دار به دست آمد. میگوهای مکشوفه از نوع میگوی صورتی درجه یک و دو و سرتیز است که از استان خوزستان بارگیری و برای فروش به استان بوشهر منتقل شده بود.

کشف گیرنده ماهواره

قزوین- ایرنا: یک هزار و 120 دستگاه گیرنده ماهواره در استان قزوین کشف شد. این گیرنده ها در محور ارتباطی قزوین- همدان از یک دستگاه خودرو کامیونت به دست آمد که توسط ماموران پاسگاه انتظامی حسین آباد شهرستان تاکستان کشف شد.

برق گرفتگی و ایست قلبی

بویین زهرا- خبرگزاری فارس: برق گرفتگی در اراضی کشاورزی روستای خال دنیک از توابع شهرستان بویین زهرا منجر به فوت یک نفر شد. فرد فوت شده 20ساله و سرباز بود که به هنگام آبیاری اراضی کشاورزی به علت قطع برق موتور آب از تیر برق بالارفته تا جریان برق را وصل کند اما دچار برق گرفتگی شد و به پایین سقوط کرد. نامبرده پس از برق گرفتگی به علت ایست قلبی جان سپرد.

تصادف منجر به مرگ

بر اثر تصادف یک دستگاه سواری پراید با دو سرنشین در بلوار ورودی شهر قزوین که از پشت با یک دستگاه کامیون برخورد کرده بود راننده و دو سرنشین سواری مصدوم و یکی از سرنشینان نیز بر اثر شدت جراحات وارده جان سپرد.

کشف جسد معتاد

جسد جوان 30 ساله ای که بر اثر تزریق مواد مخدر فوت کرده بود پس از چند روز در باغ های اطراف قزوین کشف شد .