آرشیو سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۲۸
اخبار کشور
۳

تمامی مصوبات سفر رهبر انقلاب به زنجان اجرایی شد

100 درصد مصوبات سفر سال 82 مقام معظم رهبری به استان زنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، غلامرضا دیزج نژاد معاون برنامه ریزی استانداری زنجان ضمن اعلام این مطلب شمار طرح های عمرانی مصوب این سفر را 224 طرح و اعتبارات تخصیصی از محل تملک دارایی های سرمایه ای این طرح ها را بالغ بر 436 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد.

وی، به برکات و رهاوردهای مهم این سفر اشاره کرد و افزود: احداث و تجهیز مراکز درمانی، بهسازی محیط های روستایی، تامین آب آشامیدنی روستایی، ساخت جاده های بین مزارع، احداث خانه محرومان، آسفالت راه های روستایی، احداث کتابخانه های عمومی و تجهیز کانون های فرهنگی، شبکه اشراق، ایجاد مجتمع های کارگاهی و زیربنایی شهرک های صنعتی، احداث سالن ورزشی، زمین چمن و مجموعه مادر و کودک، مراکز خدمات رفاهی خانواده های شهدا و ارتباطات مردمی، از جمله برکات این سفر بوده است.

دیزج نژاد میزان تسهیلات تخصیصی سفر رهبر معظم انقلاب را نیز 200 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان 24 درصد به بخش کشاورزی، 50 درصد به بخش صنعت و معدن، 20درصد خدمات و شش درصد نیز به بخش مسکن اختصاص یافت.

معاون استاندار زنجان، تعداد طرح های مصوب از محل تسهیلات سفر را 243 طرح اعلام کرد وگفت: 78طرح مربوط در بخش کشاورزی، 72 طرح در بخش صنعت و معدن، 83 طرح در بخش خدمات و 10 طرح نیز در بخش مسکن اجرا شد.