آرشیو سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۲۸
اخبار ورزشی
۱۳

اولتیماتوم سازمان لیگ والیبال به همدانی ها

سازمان لیگ فدراسیون والیبال تا به امروز از 21 تیم برای شرکت در رقابت های لیگ برتر و دسته اول باشگاه های کشور ثبت نام و حق ورودی آنها را به طور کامل دریافت کرده است.

پیکان، سایپا، بانک صادرات، گل گهر سیرجان، سنگ آهن بافق یزد، گنبد، پتروشیمی بندر امام، برق کرمان، داماش گیلان و پگاه ارومیه 10 تیمی هستند که برای شرکت در رقابت های لیگ برتر ثبت نام کرده اند. هریک از این تیم ها مبلغ 15 میلیون تومان به عنوان ورودی به حساب سازمان لیگ واریز کرده اند.

در این میان مسئولان تیم شهید ربیعی سمنان مشغول رایزنی با همتاهای خود در تیم اتکا تهران هستند تا با خرید امتیاز این تیم مجوز شرکت در لیگ برتر را به دست بیاورند. ضمن اینکه سازمان لیگ فدراسیون والیبال با توجه به پایان مهلت ثبت نام از تیم هایی که تا روز گذشته هم ادامه داشت به تیم شهرداری همدان تنها دو روز دیگر فرصت داده تا نسبت به پرداخت حق ورودی خود اقدام کنند در غیر این صورت این تیم را از شرکت در رقابت های لیگ برتر محروم و مازندران را جایگزین آنها خواهد کرد.

پیکارهای والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور 17 مهرماه آغاز می شود. ضمن اینکه رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور نیز از 18 مهرماه شروع می شود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال علاوه بر 150 میلیون تومانی که از سوی تیم های لیگ برتری به حسابش واریز شده است، 55 میلیون تومان نیز بابت ثبت نام از تیم های دسته اولی دریافت کرده است.

باریج اسانس کاشان، بهریزان اصفهان، شهرداری یاسوج، گاز سرخس، جیحون اگزوز آق قلا، شهرداری اراک، حمل و نقل ارومیه، تولید فنر گیلان، مالیبل شهرکرد، پیام خراسان شمالی و شهید ربیعی سمنان 11 تیمی هستند که هریک 5 میلیون تومان به عنوان حق ورودی رقابت های لیگ دسته اول پرداخت کرده اند.