آرشیو شنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۳۶
اخبار ورزشی
۱۳

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران: هیچ ترسی در برابر تهدیدات احتمالی دشمنان نداریم

اردبیل-خبرنگارکیهان:

با امکانات و تجهیزات نظامی که در اختیار داریم در برابر تهدیدات احتمالی دشمنان می ایستیم و هیچ ترس و واهمه ای نداریم.

سرتیپ محمدجعفر اسدی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم معرفی سرهنگ جلیل بابازاده فرمانده جدید سپاه حضرت عباس«ع» استان اردبیل با اعلام این مطلب افزود: آمریکا در حال حاضر از طرف محافل داخلی و خارجی خود در فشار و برای خروج از منطقه به دنبال راهی است.

وی گفت: هرچند که در مقابل هرگونه تهدید از آمادگی کامل برخورداریم اما اهل گفت وگو و صلح هستیم.

وی افزود: گفت وگو با زورگویان زمانی به نتیجه می رسد که ما قدرت برتر را داشته باشیم و در سر میز مذاکره از موضع برتر گفت وگو کنیم.

وی گفت: اسرائیل یک رژیم جعلی است و موفقیت اخیر حزب الله و آزادی اسرای فلسطینی ابهت این رژیم اشغالگر را شکست و امروز روز عزای اسرائیل غاصب است.

در این جلسه سرهنگ جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل نیز گفت: ما برای دفاع از تمامیت ارضی کشور برنامه مدون و منسجمی داریم و در صورت تهدید، در جهت حفاظت از دستاوردهای انقلاب آماده هرگونه جانفشانی هستیم.

وی گفت: سیاست اصلی نیروهای نظامی و انتظامی تقویت بنیه عضوی و نظامی و نیز حفظ وحدت و همبستگی ملی است و دشمن مطمئن باشد سپاه اسلام تا مرز جان از آرمان خود دفاع می کند.

در این مراسم سرهنگ «قنبرکریم نژاد» به عنوان فرمانده سپاه استان اردبیل و حجت الاسلام اسدالله رضوانی به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس«ع» اردبیل معرفی شدند.