آرشیو شنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۳۶
اقتصادی
۴

گوشی های 35 میلیون تومانی در بازار تهران

گوشی تلفن همراه با پوشش الماس و به قیمت 35میلیون تومان وارد بازار شد.

این گوشی ها که انواع و اقسام متفاوتی دارند کمتر از 2ماه است که وارد بازار تهران شده و نظر متمولین و افراد پولدار را به خود جلب کرده است. سنگهایی چون الماس، یاقوت کبود و برلیان پوشش بیشتر این گوشی ها را تشکیل می دهند. این گوشی های منحصربه فرد تولید کمپانی هایی از کشورهای انگلیس، سوئد و ایتالیا هستند. قیمت انواع گوشی کمپانی انگلیس از 3 میلیون تومان شروع شده و به 35میلیون تومان می رسد. به گزارش ماهنامه تخصصی تلفن همراه، هم اکنون دو مدل گوشی نیز از این کمپانی در بازار تلفن همراه تهران وجود دارد که یکی از آنها به قیمت 9.5میلیون تومان و دیگری با قیمت 25میلیون تومان عرضه می شود. مدل دیگری از این گوشی ها با قیمت 22میلیون تومان در بازار موجود است. بدنه این گوشی 250گرمی، با طلای سفید 18عیار پوشیده شده و بر روی آن نیز 2 قیراط الماس اصل به کار رفته است.

داخل این گوشی 22میلیونی 20 تکه یاقوت به کار رفته و بدنه آن از تیتانیوم ساخته شده است. نداشتن امکانات اندک و محدود مانند دوربین عکاسی، کارت حافظه، بلوتوث و... قیمت بالای این نوع گوشی ها را زیر سؤال برده است. به اعتقاد فروشندگان، ظاهر این گوشی ها مورد استقبال پولدارها قرار گرفته است. نوکیا نیز گوشی مدل 8800 را با قیمت 6 میلیون و150هزار تومان و5میلیون و750 هزارتومان در بازار تهران عرضه کرده است. خرید اجناس انحصاری مختص افراد پولدار است.

2 سال پیش وقتی اولین شماره های رند تلفن همراه با قیمت های میلیونی به مزایده گذاشته شد کمتر کسی تصور می کرد این شماره ها مورد استقبال قرار گیرد اما زمانی که شماره 09127777777 حدود 57میلیون تومان توسط یک نفر خریداری شد مشخص گردید افرادی هستند که حاضرند بابت منحصر به فرد بودن کالایا خدمات هزینه زیاد بپردازند.