آرشیو شنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۳۶
شهرستان ها
۱۱

مردادماه جشنواره ملی کارآفرینان برتر کمیته امداد کشور در سنندج برگزار می شود

سنندج- خبرنگار کیهان:

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کردستان از برگزاری جشنواره ملی کارآفرینان برتر و امدادگران پرتلاش کمیته امداد امام خمینی سراسر کشور در مردادماه امسال در شهر سنندج خبر داد.

«حسین محمدزاده» در جمع خبرنگاران افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ارج نهادن به فرهنگ کار و تلاش و نیز قدردانی از همه کارآفرینان مرتبط با خانواده های تحت پوشش کمیته امداد است.

وی ارائه دستاوردها و بررسی راههای ایجاد اشتغال با سرمایه اندک، ثبات تئوری رجحان خلاقیت کار بر سرمایه، توسعه بنگاههای کوچک اقتصادی، ایجاد تعامل بین فعالان اقتصادی و کارآفرینان و تشویق کارجویان مستعد به کارآفرینی و توسعه مشاغل کم سرمایه را محور کار جشنواره ملی کارآفرینان امداد عنوان کرد.

به گفته محمدزاده مرحله استانی این جشنواره با تجلیل از 33کارآفرین برتر امداد در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

وی گفت: در دبیرخانه جشنواره استانی کارآفرینان برتر کمیته امداد پس از بررسی هفت هزار طرح ارسالی به دبیرخانه 330طرح به مرحله داوری جشنواره راه یافت که از این تعداد به صاحبان 33 طرح به عنوان نمونه جوایزی اهدا شد.

وی نوآوری در طرحهای اشتغال امداد را یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب طرحهای برتر عنوان کرد و گفت: ده نفر از استان کردستان به عنوان کارآفرین برتر به جشنواره ملی کارآفرینان امداد راه یافتند.