آرشیو شنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۳۶
شهرستان ها
۱۱

رئیس شورای شهر: عمران شهری اراک مطابق با صنعت آن پیش نرفته است

اراک- خبرنگار کیهان:

رئیس شورای شهر اراک گفت: عمران شهری اراک مطابق با صنعت آن پیش نرفته است.

علی قائم مقامی افزود: شهرداری برای توسعه این شهر باید تعریض ها، احداث تقاطع های هم سطح و غیرهمسطح و... را انجام دهد بنابراین با یکسری محدودیت ها مواجه است اما در این بین نقش قوه قضائیه استان در حل و فصل بسیاری از دعاوی و پرونده ها کم رنگ است.

وی در جریان بازدید از پروژه های شهرداری در جمع خبرنگاران اراک با بیان اینکه حل و فصل برخی دعاوی 2 یا 3 سال طول خواهد کشید افزود: توقع شورای شهر اراک از دادگستری باز کردن گره های پیش روی این شهر و کاهش زمان رسیدگی پرونده ها است.

وی با اشاره به بسیاری از پروژه های نیمه کاره این شهر اظهار داشت: آزادسازی مسیر نخستین پل غیر همسطح شهر اراک (پل شهید ناصر بختیاری)، طرح تعریض خیابان 15 خرداد و سلمان فارسی و طرح زیرگذر میدان جهاد از مهم ترین پروژه های نیمه کاره و مهم این شهر است که یاری همه مسئولان از جمله دادگستری استان را می طلبد.

قائم مقامی با اشاره به اینکه خیابان مقابل ورزشگاه 15هزار نفری این شهر نیاز به تعریض داشته و تلفات جانی در پی دارد تصریح کرد: متاسفانه شرکت آب و فاضلاب استان برای عقب نشینی فنس های اداری خود همکاری لازم را با شهرداری این شهر نمی کند.