آرشیو شنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۳۶
اخبار ورزشی
۱۳

در پاسخ به درخواست کشتی گیران ملی پوش علی آبادی: قول می دهم کوتاهی نکنیم

یزدانی خرم در مراسم بازدید «علی آبادی» از اردوی تیم های ملی کشتی گفت: این حضور را در شب میلاد حضرت علی(ع) به فال نیک می گیریم و باید بگویم که پدر ورزش به دیدار فرزندان خود آمده است.

یزدانی خرم، کشتی را ورزش ملی ایران دانست و گفت: از این که کشتی ورزش ملی ایران است و دیگر کشورها به آن اهمیت می دهند بسیار خوشحالم و ناراحت از این که چرا ایران تا این حد عقب مانده است. در حالی که مهمترین عامل یعنی جوانان با استعداد را در کشور داریم و شعور و فهم کشتی را درک می کنیم ولی امکانات لازم وجود ندارد و باید برای پیشبرد اهداف خود به ابزار علمی مجهز شویم.

وی در ادامه به کمبود مکان برای تمرین اشاره کرد و گفت: در رده های سنی مختلف 60 نفر آزادکار و 60 نفر فرنگی کار داریم ولی متاسفانه مکانی برای تمرین وجود ندارد.

همچنین در پایان گفت وگوی ورزشکاران با علی آبادی «فرح وشی» مربی تیم کشتی آزاد با ابراز ناراحتی از تبعیض بین ورزشکاران رشته های مختلف خصوصا فوتبال و سایر رشته ها گفت: ورزشکاران نیاز به روحیه دارند و شما دولتمردان باید این روحیه را به آنها بدهید. چرا یک بازیکن فوتبال باید درآمد بالایی داشته باشد و رسانه ها بیشتر به آنها بپردازند در حالی که برای فوتبال 30 نفر حضور دارند و فقط شاید یک مدال دریافت شود و آن هم در آسیا؛ ولی یک کشتی گیر با کمترین امکانات از نظر مادی چندین سال زحمت می کشد و با یک اعزام چندین مدال و افتخار برای کشور به ارمغان می آورد.

رئیس سازمان ورزش در خصوص اعتراض فرح وشی در مورد میزان قراردادهای ورزشکاران گفت: به عنوان یک مسئول و خدمتگذار قول می دهم هر چه قدر در توان مان باشد کوتاهی نکنیم چون شما ورزشکاران جوان آینده های کشور هستید.