آرشیو شنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۳۶
حوادث
۱۵

حمزه شکیب: قالیباف باید درباره عملکرد همشهری پاسخگو باشد

یک عضو شورای شهر تهران با متهم کردن روزنامه همشهری به انتشار اخبار کذب گفت: قالیباف باید درباره نگاه حاکم بر این روزنامه، پاسخگو باشد.

به گزارش ایسنا، حمزه شکیب در پایان یکصدوچهاردهمین جلسه شورای شهر تهران ضمن بیان این مطالب افزود: چند ماه قبل درباره عملکرد این روزنامه به شهردار تذکر دادیم اما نه تنها اتفاقی نیفتاد بلکه وضعیت حادتر شد.

وی به مصاحبه خود با این روزنامه اشاره کرد و ادامه داد: توضیحاتی به مدیر مسئول روزنامه همشهری درباره تحریفات صورت گرفته در متن مصاحبه داده شد چرا که مصاحبه به شکلی متفاوت و غیرواقعی منتشر شده بود.

رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر تهران به مسائل زیست محیطی، اجتماعی و فرهنگی موجود در شهر تهران پرداخت و افزود: تا کی می خواهیم به موضوعات دیگر بپردازیم.

حمزه شکیب به تیراژ بالای روزنامه همشهری اشاره کرد و گفت: دلمان را به تیراژ بالای روزنامه همشهری خوش نکنیم چرا که بسیاری از مردم این روزنامه را به خاطر آگهی های آن خریداری می کنند.

همچنین نایب رئیس شورای شهر تهران مؤسسه همشهری را در حال تبدیل شدن به یک مرکز تجاری عنوان کرد و افزود: مقبولیت روزنامه همشهری کاهش پیدا کرده که با یک نظرسنجی می توان این مسئله را دریافت. وی کاهش مقبولیت این روزنامه را به عملکرد آن مرتبط دانست.