آرشیو پنجشنبه ۳ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۵۷۷
بانک و بیمه
۱۳

مشتریان بانک اقتصاد نوین ازمنزل و محل کار خدمات بانکی دریافت می کنند

گروه بازارپول- مشتریان بانک اقتصاد نوین می توانند با استفاده از خدمات بانکی اینترنتی، از منزل و محل کار امور بانکی خود را انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، مشتریان این بانک می توانند با بهره مندی از خدمات اینترنتی بانک اقتصاد نوین در هر ساعت از شبانه روز علاوه بر دسترسی به حساب های خود، نسبت به پرداخت قبوض خدمات شهری، خرید اینترنتی بلیت اتوبوس، قطار و مایحتاج خود اقدام کنند.

اعلام موجودی، دریافت صورتحساب، انتقال وجه، خدمات کارت و تغییر رمز کارت از دیگر خدماتی است که از طریق اینترنت بانک در اختیار کاربران این خدمت بانک اقتصاد نوین قرار می گیرد.

برای استفاده از این خدمات بانک اقتصاد نوین لازم است دارندگان کارت نقدی اقتصاد نوین با مراجعه به یکی از شعب این بانک نسبت به دریافت رمز سیستم اینترنت بانک خود اقدام کنند.

علاوه بر این کاربران خدمات اینترنت بانک اقتصاد نوین می توانند در صورت نیاز فوری به رمز اینترنت بانک، با مراجعه به مرکز فوریت های بانکداری الکترونیکی این بانک نسبت به دریافت رمز اینترنت بانک خود اقدام کنند.

کاهش تردد شهری و ترافیک، کمک به حفظ محیط زیست، آرامش خیال و مدیریت امور مالی و حذف فیزیکی اسکناس از معاملات روزانه از جمله مزیت های بهره مندی از خدمات بانکی اینترنتی بانک اقتصاد نوین است.