آرشیو یکشنبه ۶ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۵۷۹
نگاه سوم
۳۲
صحنه

گزارشی از اجراهای تالارهای نمایشی تهران

تالارهای نمایشی مولوی، هنر، خانه نمایش، سنگلج، تماشاخصنه مهر، وحدت و... با اجرای ده نمایش فعالیت خود را در هفته ی جاری از سر می گیرند.

به گزارش ایسنا، تالار مولوی با شروع برنامه های جدید اجرایی خود در هفته جاری سه نمایش را میزبانی خواهد کرد.

تئاتر «دو گانه اتللو» با دو کارگردانی از غلامحسین دولت آبادی و مظفر پاسدار شیرازی ساعت 18:30 در تالار کوچک مولوی به صحنه می رود.

نمایش «گاردن پارتی در برف» نوشته چیستا یثربی با کارگردانی پرستو گلستانی و نمایش «کاکتوس» نوشته زنده یاد اکبر رادی با کارگردانی مسعود طیبی از این هفته به ترتیب در ساعت های 17:30 و 20 در تالار اصلی مولوی به صحنه می روند. نمایش های «یه بازی تازه» به کارگردانی جابر رمضانی و «میلیون ها لبخند» به کارگردانی مشترک حامد زحمتکش و مهدی فرشیدی سپهر این روزها در مرکز تولید تئاتر به صحنه رفته اند.

«یه بازی تازه» هر روز صبح ساعت 10 برای مهدها و مدارس و بعدازظهرها ساعت 18 برای عموم اجرا می شود، اما نمایش «میلیون ها لبخند» که قرار است در باغچه مرکز تولید تئاتر اجرا شود، هر شب ساعت 21 و با تاریک شدن هوا اجرا دارد. نمایش کمدی «یک روایت تازه از اونور قاب خواب نماها» به کارگردانی خیرا... تقیانی پور با نگاهی تازه به معضلات اجتماعی زنان نیز از این هفته در تماشاخصنه مهر در ساعت 18 اجرا می شود.

«حقه های مبارک» نوشته و کار رهام مخدومی نیز ساعت 18:30 اجرای خود را در خانه نمایش اداره تئاتر آغاز می کند.

نمایش «قصه پادشاه سرزمین قصه ها» نوشته محمدرضا کوهستانی با کارگردانی احمد سلیمانی ساعت 19 در تالار هنر اجرا می شود.

«سمفونی بیداری» نوشته، طراحی و کارگردانی حسین فرخی نیز در 13 تابلو در تالار وحدت ساعت 19:30 به صحنه می رود.

نمایش «سایه تو سایه» نوشته داوود فتحعلی بیگی به کارگردانی علی اصغر راسخ راد از این هفته ساعت 19:30 در تماشاخصنه سنگلج اجرا دارد.