آرشیو یکشنبه ۶ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۳۹۸۷
سیاسی
۲

وزیر علوم در همایش بسیج اساتید:

دولت نهم، دولت اساتید بسیجی است

وزیر علوم با اشاره به تحولات وسیعی که در جهان در حال رخ دادن است، گفت: مجموعه بزرگ بسیج اساتید، می تواند منشا برکت، نوآوری و شکوفایی، چه برای ایران اسلامی و چه برای بشریت باشد.

محمد مهدی زاهدی، در دهمین همایش بسیج اساتید که صبح دیروز در محل تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی برگزار شد،از بسیج اساتید درخواست کرد تا برنامه ریزی های لازم را در جهت پیشرفت کشور انجام دهند و افزود: ما هم به نوبه خود در وزارت علوم با تمام امکاناتی که داریم به عنوان وظیفه در جهت پیشرفت این برنامه ها کمک خواهیم کرد.زاهدی به جایگاه بسیج در دولت نهم نیز اشاره کرد و گفت: بسیج در دولت نهم دارای جایگاه ویژه ای است و حتی می توانم بگویم که دولت در دست استادان بسیجی است. وی با اشاره به آئین نامه ای 4 ماده ای که به تازگی تصویب شده است، اظهار کرد: برای اولین بار در این آئین نامه، جایگاه ویژه ای را برای حوزه فرهنگی و تربیتی پیش بینی کرده ایم و همچنین برای کسانی که به این امر اهتمام ورزند، امتیازات ویژه ای قائل شده ایم.

* دولت همه همت خود را به کار بسته تا آرمان های انقلاب را تحقق بخشد

فرمانده نیروی مقاومت بسیج نیز در این مراسم تاکید کرد: امروز دولت مؤمن، انقلابی و پرتلاش همه همت خود را به کار بسته است تا آرمان های انقلاب، منویات امام (ره) و تدابیر مقام معظم رهبری را تحقق بخشد.

حسین طائب گفت: امروز با اراده نظام و استقامت ملت و تلاش مسئولین نظام بویژه دولت خدمتگزار شاهد هستیم که تحقق اهداف انقلاب در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی شتابی جدی به خود گرفته و از سوی دیگر شتاب در حرکت شماره انداز فروپاشی اردوگاه غرب را مشاهده می کنیم.