آرشیو یکشنبه ۶ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۳۹۸۷
حوادث
۲۶

کشف یک میلیون قرص تقلبی در تهران

گروه حوادث مرد تبهکار که با تهیه و فروش گسترده داروهای تقلبی بدنسازی میلیون ها تومان به جیب زده بود، از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ما، اواخر فروردین کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در پی تماس های مردمی از فعالیت های غیرقانونی مرد جوانی باخبر شدند که داروهای تقلبی را به عنوان داروهای خارجی لاغری و بدنسازی در بازار می فروخت.بدین ترتیب کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالاو ارز پلیس آگاهی با تحقیق و بررسی در این باره دریافتند مردی به نام سیاوش در خانه ای واقع در غرب تهران سرگرم تهیه و توزیع داروهای تقلبی است.

بدین ترتیب کارآگاهان پس از چند شبانه روز مراقبت های نامحسوس، سرانجام وی را دستگیر کردند. آنها در بازرسی از خانه متهم بیش از یک میلیون قرص و کپسول خارجی قاچاق کشف کردند.سرهنگ محمدیان، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: در ادامه بررسی ها چند مهر مربوط به تاریخ تولید و انقضا، 450 هزار قوطی خالی خارجی و تجهیزات بسته بندی به دست آمد.

متهم نیز در بازجویی ها اعتراف کرد: از یک سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده و با ریختن پودرهای دست ساز- که مصرف شان از سوی وزارت بهداشت مضر و ممنوع اعلام شده- به داخل کپسول های خارجی و بسته بندی داروها، آنها را به عنوان داروی خارجی در بازار می فروخت.