آرشیو دوشنبه ۷ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۵۸۰
گزارش ویژه
۲۳

رشد 61درصدی فروش پارس سویچ در سال 86

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پارس سویچ (سهامی عام) صبح روز بیست وپنجم تیر ماه سال جاری با حضور بیش از 92درصد سهامداران در تهران برگزار شد.

ریاست مجمع پارس سویچ بر عهده مسعود خالدی بود و مسعود گشته و مسعود اصفهانی ناظران جلسه بودند، ضمن اینکه ولی ا... بیات مدیرعامل شرکت، دبیر هیات رییسه مجمع بود.

در مجمع پارس سویچ ولی ا... بیات مدیرعامل شرکت به قرائت گزارش هیات مدیره پرداخت و از آخرین تحولات رخ داده در این شرکت سخن گفت.وی درباره عملکرد شرکت در بخش فروش گفت: فروش شرکت در سال 86 نسبت به سال 85 رشدی معادل 61درصد داشته است، همچنین بهای تمام شده شرکت هم رقمی معادل 3درصد کاهش یافته است.

وی درباره موفقیت های پارس سویچ در سال 87 گفت: به لطف خداوند متعال و در سایه همدلی و همکاری متقابل بین شرکت و کارکنان و توجه به رعایت مقررات و قوانین کار و توجه به مسائل رفاهی پرسنل مانند تامین امکانات ورزشی برای کارکنان، پشتیبانی تعاونی مسکن و وجود سیستم های انگیزشی متفاوت، به کارگیری نظام پیشنهادات و اخذ استانداردهای مدیریتی و توجه به محیط زیست و زیباسازی محیط و توسعه فضای سبز و افزایش فروش 61درصدی و عنایت به افزایش مستمر کیفیت، فرصتی به وجود آمد که شرکت پارس سویچ در نوزدهمین همایش ملی معرفی کارگران واحدهای نمونه کشور جزو 7 شرکت نمونه کشوری مطرح و به عنوان واحد نمونه کشوری انتخاب و لوح تقدیر خود را از دست ریاست محترم جمهوری دریافت کند.

از نکات قابل توجه مجمع پارس سویچ بندهای حسابرسی شرکت بود که تعداد کم این بندهای حسابرسی و محتوای آن از عملکرد مناسب و شفاف این شرکت بورسی حکایت داشت.

سهامداران پارس سویچ پس از قرائت گزارش هیات مدیره و حسابرس قانونی، صورت های مالی شرکت را مورد تصویب قرار دادند، ضمن اینکه مقرر شد به ازای هر سهم 470ریال سود نقدی تقسیم شود.انتخاب موسسه حسابرسی هشیار به مند به عنوان حسابرس قانونی نیز از دیگر مصوبات مجمع این شرکت بود.