آرشیو دوشنبه ۷ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۵۸۰
بازار دیجیتال
۲۸

سرویس مکالمه نامحدود روش های استفاده از موبایل را متحول می کند

مدیر اجرایی اپتوس دومین اپراتور استرالیا می گوید: سرویس مکالمه و SMS نامحدود در روش های استفاده از تلفن همراه تحول ایجاده کرده و عرصه جدیدی را پیش روی کاربران موبایل می گشاید.

وارن هاردی افزود: سرویس مکالمه نامحدود، محدودیت خطوط ثابت تلفن را نخواهد داشت و به روشنی بازار تلفن همراه را متحول می کند.

وی گفت که این سرویس به کاربر اجازه می دهد که تا هر اندازه ای که دوست دارد، با دیگران مکالمه کند و به میزان قابل توجهی هزینه هایش را کاهش دهد.

هاردی اظهار داشت: اپراتور اپتوس براساس یک برنامه مدون با آگاهی از این قابلیت ها، سرویس پیام و مکالمه نامحدود جدید را برای کاربران استرالیا ارائه می دهد.

وی گفت که سرویس پیام و مکالمه نامحدود در استرالیا براساس یک پلتفورم ملی است که در هر شبکه GSM ملی امکان استفاده از آن وجود دارد.

مدیر اجرایی اپتوس اعلام کرد که دو نسخه از این سرویس در استرالیا ارائه می شود که که یکی شامل مکالمه صوتی، SMS، MMS و 200 مگابایت محتوا و اطلاعات است که هزینه آن ماهانه 99 دلاراست.

وی تاکید کرد که نسخه دوم با پرداخت ماهانه 129 دلار ارائه می شود که شامل برنامه مکالمه و پیام نامحدود به اضافه 2 گیگابایت محتوا و اطلاعات به کاربران است.