آرشیو سه‌شنبه ۸ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۷۳۵
ورزش
۱۷

در آخرین ساعات مهلت نقل و انتقالات اتفاق افتاد

جباری به استقلال رسید

مجتبی جباری قرارداد یک ساله خود با تیم فوتبال استقلال را امضا کرد. پس از ملاقات روز گذشته علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال و مجتبی جباری، سرانجام این بازیکن در آخرین روز نقل و انتقالات قرارداد خود را برای یک سال دیگر تمدید کرد. مجتبی جباری پس از عقد قرارداد با استقلال گفت: «همان طور که به استقلالی ها قول داده بودم، قراردادم با این تیم را تمدید کردم.

از ابتدا نیز گفته بودم که هیچ مشکلی برای آمدن به استقلال ندارم و تنها می خواستم گزینه های خارجی خود را بررسی کنم و از قبل هم قول داده بودم که اگر شرایط حضورم در خارج فراهم نشد، به استقلال بیایم که همین اتفاق افتاد. مذاکرات خوب و شفافی را با مدیرعامل باشگاه استقلال داشتم و با توجه به اطمینانی که به فتح الله زاده دارم هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد نداشتم.» جباری با اشاره به همکاری باشگاه استقلال در صورت بحث ترانسفرش نیز گفت: «در حال حاضر یک پیشنهاد از یک تیم دسته اول فرانسه دارم که هفته آینده برای بررسی این پیشنهاد به فرانسه می روم و اگر پیشنهاد خوبی باشد، به این تیم منتقل می شوم. البته این تیم المپیک مارسی نیست اما یکی از تیم های لیگ دسته اول فرانسه است.» مجتبی جباری درباره موفقیت در تیم استقلال هم گفت: «بسیار امیدوارم و تلاش می کنم تا در این فصل نیز برای استقلال مفید باشم و امید بسیاری دارم که بار دیگر همراه این تیم به جام دست پیدا کنم.» او هرگونه مشکل در زمینه تمدید قرارداد با باشگاه استقلال یا مباحث مربوط به پیشنهاد 500 میلیون تومانی خود را رد کرد: «بدون مشکل به استقلال آمدم و به هیچ عنوان شرایط دشوار مالی برای باشگاه تعیین نکردم.»

از سوی دیگر محمد نوری فر مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال تهران درباره رقم قرارداد مجتبی جباری گفت: «رقم قرارداد این بازیکن بسیار کمتر از شایعاتی است که در برخی از رسانه ها مطرح شده است. جباری در صحبت هایش بسیار علاقه داشت که در طول فصل شرایط ترانسفر را داشته باشد و باشگاه نیز در صورتی که پیشنهاد خوبی از سوی باشگاه های خارجی وجود داشت، همکاری لازم را با او انجام دهد.» جباری عصر روز گذشته با حضور در هیات فوتبال استان تهران قراردادش را ثبت کرد.