آرشیو دوشنبه ۱۴ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۷۳۸
برش های کوتاه
۹

فروش عکس دوقلوهای جولی و پیت

دیلی میل: آنها در حالی که دو هفته بیشتر ندارند دستمزد یک ستاره هالیوودی را دریافت کرده اند. آنجلینا جولی و برد پیت اولین عکس های دوقلوهای تازه به دنیا آمده شان را به قیمت 5/7 میلیون پوند به یک مجله فروختند. عکس های ناکس لئون و ویوین مارشلین گران ترین عکس های منتشرشده در نوع خود هستند. پس از رقابت شدید میان مجله «هلو» و «OK» برای انتشار این عکس ها، مجله هلو توانست حق انتشار این عکس ها را خریداری کند و قرار است تصویر دوقلوهای خانم جولی و آقای پیت سرانجام در 4 آگوست منتشر شود. دوقلوهای معروف پس از به دنیا آمدن در 13 ژوئیه در بیمارستانی در جنوب فرانسه از دید عموم دور نگه داشته شده اند. جولی 33 ساله که مادربزرگش مارشلین فرانسوی بوده برای حفظ اصالت فرانسوی اش به تازگی قصری در این کشور خریداری کرده. شیلوه نول اولین فرزند بیولوژیکی برد و آنجلینا در سال 2006 در نامیبیا به دنیا آمد. تصاویر شیلوه در ازای 2 میلیون پوند به مجله هلو فروخته شد. این زوج پول این کار را به امور خیریه اختصاص دادند.

این در حالی است که آنجلینا و برد سه بچه را هم به فرزندخواندگی پذیرفته اند. مدوکس شش ساله از کامبوج، زاهارا سه ساله از اتیوپی و پاکس چهار ساله از ویتنام از دیگر فرزندان این خانواده هستند.

یکی از منابع موثق در مجله هلو اعلام کرده:«تصاویر این دوقلوها یکی از داغ ترین تصاویری است که در یک دهه اخیر در مطبوعات انتشار می یابد. برد و آنجلینا زوج رویایی مجله ها هستند و ما انتظار داریم تیراژمان به دلیل استقبال مردم سه برابر شود.» حق انتشار این عکس ها برای مجلات امریکایی توسط مجله پیپل خریداری شده است. این مجله امریکایی هم برای اولین بار عکس های شیلوه را در سال 2006 منتشر کرد. قبل از این عکس های دوقلوهای جنیفر لوپز و مارک آنتونی گران ترین عکس های منتشر شده از فرزندان ستاره ها بود. سال گذشته تصاویر ماکس و امه دوقلوهای خانواده آنتونی در ازای سه میلیون پوند فروخته شد.