آرشیو دوشنبه ۱۴ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۷۳۸
صفحه آخر
۲۰

چهره ها

؟رمانی پلیسی از کوئیلو درباره جشنواره کن: پائولو کوئیلو نویسنده برزیلی داستان های عامه پسند، این بار موضوعی متفاوت را دستمایه آخرین اثرش قرار داده و رمانی پلیسی درباره جشنواره بین المللی فیلم کن نوشته است. این رمان که «برنده تنها» نام دارد، به تازگی در برزیل منتشر شده است. پائولو کوئیلو که تاکنون در تمامی آثارش موضوعات عرفانی را دستمایه قرار داده، این بار با نوشتن یک رمان پلیسی شگفتی علاقه مندانش را برانگیخته است.

؟حضور محمدرضا فروتن در یک تله فیلم: فیلم تلویزیونی «پای پیاده» به کارگردانی «فریدون حسن پور» بر اساس فیلمنامه یی از خودش و بازی «محمدرضا فروتن» ساخته می شود. «پای پیاده» از نیمه دوم مردادماه در شهسوار جلو دوربین «نادر معصومی» می رود و قرار است «محمدرضا فروتن» در کنار «حسین محجوب» نقش های اصلی این فیلم را ایفا کنند.

؟انتشار کتاب حسین سناپور درباره داستان نویسی: حسین سناپور کتابی را با عنوان «جادوهای داستان: چهار جستار داستان نویسی» نوشته که قرار است تا چندی دیگر منتشر شود. این کتاب را قرار است نشر چشمه تا چندی دیگر منتشر کند. «جادوهای داستان: چهار جستار داستان نویسی» در زمینه هنر و ادبیات است