آرشیو سه‌شنبه ۲۹ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۷۴۹
صفحه آخر
۲۰

پیشنهادها

؟نمایش و نقد «به همین سادگی» در فرهنگسرای بانو: امروز ساعت 17 فیلم سینمایی «به همین سادگی» ساخته رضا میرکریمی ساعت 17 در فرهنگسرای بانو به نمایش درمی آید و پس از نمایش فیلم جلسه نقد و بررسی با حضور شادمهر راستین فیلمنامه نویس، هنگامه قاضیانی بازیگر فیلم و دکتر رضا شعیری و آرش خوشخو کارشناس و منتقد سینما برگزار می شود. علاقه مندان برای حضور در این جلسه می توانند به نشانی خیابان ولیعصر، ضلع شمالی پارک ساعی مراجعه کنند.

؟نمایش انیمیشن های برتر روسیه در سالن سینما حقیقت: امروز ساعت 17 آثار برگزیده انیمیشن روسیه در کانون فیلم انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در سالن سینما حقیقت به نمایش درمی آیند.همچنین برنامه کارگاه آموزشی کانون فیلم انیمیشن نیز با حضور کیارش زندی و بابک نکویی در زمینه نقش تبلیغات در انیمیشن برپا می شود.

؟آلبوم موسیقی «همراه با باد»: آلبوم موسیقی همراه با باد شامل مجموعه یی از ساخته های موسیقی فیلم پیمان یزدانیان منتشر شد. این مجموعه که دربرگیرنده موسیقی متن فیلم های پاداش سکوت (مازیار میری)، یک تکه نان (کمال تبریزی) و سربازهای جمعه (مسعود کیمیایی) است توسط نشر موسیقی هرمس وارد بازار موسیقی شد.