آرشیو چهارشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۶۱
حوادث
۱۵

همسر قاتل در بازجویی2 قتل دیگر شوهرش را نیز لو داد

زن جوان متهم به همدستی در یک پرونده قتل در اولین جلسه بازجویی از راز 3 قتل پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری ها، شامگاه 25 تیرماه سال جاری ماموران کلانتری 119مهرآباد از وقوع یک فقره درگیری منجر به ضرب و جرح باخبر شدند.

ماموران با حضور در صحنه دریافتند مرد 35ساله ای به نام مهدی بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو در خیابان منتهی به محل کارش در حین رفتن به خانه به قتل رسیده است.

اصغرزاده بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران در خصوص این پرونده گفت: بررسی از شاهدان نشان داد فرد به قتل رسیده زمانی که مغازه خود را تعطیل کرده و به سمت خانه خود در حرکت بوده دو موتورسوار به وی نزدیک شده و وی را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

وی ادامه داد: تحقیقات برای دستگیری متهمان پرونده آغاز شد تا اینکه سرانجام روز جمعه 25مرداد سال جاری فردی به نام رسول 33ساله دستگیر شد و به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

اصغرزاده گفت: رسول انگیزه خود را از این حادثه انتقام گیری عنوان کرده و مدعی شد مقتول با همسرش ارتباط نامشروع داشته و برای آنکه از وی انتقام بگیرد او را کشته است.

وی ادامه داد: همسر رسول بازداشت شد و مورد بازجویی قرار گرفت و مدعی شد رسول پیش از قتل مهدی دو فقره قتل دیگر نیز مرتکب شده است.

همسر رسول در خصوص قتلهای ارتکابی از سوی رسول مدعی شد: زمانی که در سن 20سالگی با رسول ازدواج کردم وی از روابط نامشروع قبلی من مطلع شد و با تهدید من و مطلع شدن از این روابط، پسرعمه ام کیانوش را به قتل رساند.

وی ادامه داد: رسول 13سال پیش پس از آنکه از این موضوع مطلع شد در یک شب تابستانی به خانه کیانوش رفته و وی را با ضربات یک چاقو دست ساز به قتل رساند و مرا نیز تهدید کرد که در صورت عنوان کردن این موضوع خواهد کشت.همسر رسول مدعی شد این ماجرا گذشت تا اینکه 6 ماه قبل نیز زمانی که من و رسول در ماشین نشسته و در حال گذر از خیابانی بودیم با یکدیگر درگیر شده و به این ترتیب خودرو از کنترل رسول خارج شد و طی یک تصادف مرد میانسالی را به قتل رساند.اصغرزاده گفت: به این ترتیب راز دو قتل عمد و یک قتل غیرعمد فاش شد.