آرشیو سه‌شنبه ۵‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۲۳۶۴
ورزش
۱۸

چهار گوشه ورزش

رقابت نوجوانان واترپلو در بندرانزلی

جام جم: پنجمین دوره مسابقه های واترپلو نوجوانان کشور با حضور 8 تیم از روز گذشته در بندرانزلی آغاز شد. در نخستین روز این مسابقه ها که در 2 گروه مقدماتی برگزار می شود تیم های آذربایجان شرقی، زنجان و تهران برحریفان خود پیروز شدند.

تبریک رضازاده به هادی ساعی

جام جم: حسین رضازاده، دارنده 2 طلای المپیک، کسب مدال طلای المپیک پکن را به هادی ساعی تبریک گفت.

رضازاده گفت: هادی از دوستان خوب من و ورزشکاری بااخلاق است که در کنار داشتن روحیات پهلوانی و جوانمردی، در زمینه فنی و تکنیکی نیز ورزشکاری استثنایی به شمار می آید.

ژاک روگ:میزبانی خوب چین کار را برای لندن سخت کرد

جام جم: در پایان بیست و نهمین دوره بازی های المپیک 2008 پکن 40 رکورد جهانی و 120 رکورد المپیک به ثبت رسید. ژاک روگ، رئیس کمیته بین المللی المپیک با اظهار رضایت کامل از کیفیت میزبانی چینی ها اعلام کرد: کاملاواضح است که چین استاندارد میزبانی را بسیار بالاتر برده و کار برای کشورهای میزبان دوره های بعد، بسیار سخت و دشوارتر خواهد بود.

توصیه علی آبادی به خسروی وفا

جام جم: در آستانه اعزام کاروان ورزشی جانبازان و معلولان ایران به بازی های پارالمپیک پکن، از سوی محمد علی آبادی توصیه های جدیدی برای تشویق قهرمانان ایرانی به محمود خسروی وفا، رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان شد.به موجب این تصمیم مقرر شد به نفرات اول تا سوم بازی های پارالمپیک به ترتیب مبالغ 3، 2 و یک میلیون تومان به صورت نقدی در همان محل برگزاری مسابقه ها اهدا شود.گفتنی است، سوای این تشویق پس از بازگشت کاروان ورزشی پارالمپیک ایران به دارندگان مدال طلا20، نقره 15 و برنز 5/12 میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

افتتاح 150 طرح عمرانی ورزشی

جام جم: همزمان با هفته دولت 150 طرح عمرانی ورزشی افتتاح خواهد شد. میرمهدی نجفی، معاون هماهنگی امور استان های سازمان تربیت بدنی در این باره گفت: از این تعداد طرح آماده افتتاح، استان فارس با 28، تهران با 16، آذربایجان غربی و خوزستان با 13 و هرمزگان با 12 طرح از بیشترین سهم در این پروژه برخوردارند.