آرشیو پنجشنبه ۷‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۱۷۵۷
صفحه آخر
۱۶

دریچه

?اعتراض محمدحسین فرحبخش: محمدحسین فرحبخش گفت: چند ماه است که هرچه تقاضای پروانه ساخت می کنیم، رد می شود. این تهیه کننده که بعد از «زن ها فرشته اند» فیلم دیگری را تهیه نکرده است، در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: هر فیلمنامه یی که می دهیم، رد می شود و این وضعیت دفاتر تولید را به حالت تعطیلی کشانده است. وی افزود: «وقتی که دزد بودم» آخرین فیلمنامه یی است که ارائه داده ایم که فیلمی اجتماعی با لایه های طنز تلخ است و بلافاصله بعد از دریافت پروانه ساخت توسط شهرام شاه حسینی ساخته خواهد شد.

?لغو کنسرت «مختاباد» در روز اول: کنسرت دیروز «عبدالحسین مختاباد» به همراه گروه رودکی به دلیل سرماخوردگی این خواننده لغو شد. به گزارش فارس کنسرت گروه رودکی به خوانندگی عبدالحسین مختاباد قرار بود 6 تا 8 شهریور در تالار وحدت برگزار شود که به دلیل سرماخوردگی این خواننده اجرای روز اول از سوی وی لغو شد. مختاباد خواننده گروه رودکی در گفت وگو با فارس گفت: مشکلی در برگزاری کنسرت وجود ندارد اما به دلیل اینکه بنده سرمای شدیدی خوردم، اجرای روز اول را لغو کردم. وی با بیان اینکه اجرا در روزهای بعد لغو نمی شود، افزود: طبق برنامه قبلی کنسرت مان را 7 و 8 شهریور در تالار وحدت برگزار خواهیم کرد.

پخش «پاندای کونگ فوکار» از تلویزیون: انیمیشن سینمایی «پاندای کونگ فوکار» به کارگردانی مارک آزبورن و جان استیونس به تازگی دوبله شده و در آینده نزدیک از شبکه دو پخش می شود. این فیلم که تولید مشترک دریم ورکس انیمیشن و پارامونت است، از ششم ژوئن در سینماهای امریکا و بازار بین ا لمللی به نمایش درآمد و فروش جهانی آن به حدود 585 میلیون دلار رسیده است. این فیلم اولین بار در دنیا ماه مه پیش در بخش خارج مسابقه جشنواره کن نمایش داده شد. جک بلک، آنجلینا جولی، لوسی لیو، جکی چان و داستین هافمن در «پاندای کونگ فوکار» حرف زده اند.

?نمایشگاه آثار عکاسی کارتیه برسون: از امروز نمایشگاه آثار عکاسی کارتیه برسون در نگارخانه شماره یک فرهنگسرای بهمن افتتاح می شود. این نمایشگاه شامل عکس هایی با موضوع مستند اجتماعی در ابعاد 70+50 از این عکاس برجسته فرانسوی است. علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 55312180 تماس بگیرند.