آرشیو یکشنبه ۱۰‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۴۰۱۴
داخلی
۵

وزیر دفاع خبر داد:خودکفایی کامل ایران در تولیدات دفاعی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با تلاش فرزندان رشید این مرز و بوم در بخش دفاعی به قدرتی در منطقه تبدیل شده ایم به طوری که نیازی به قدرت های دیگر نداریم و امروز همه نیازها و امکانات دفاعی را در داخل کشور به صورت 100 درصد بومی تولید می کنیم.

سردار سرتیپ مصطفی محمدنجار در مراسم بهره برداری از دو طرح عمرانی و آموزشی در شهرستان میاندوآب افزود: دولت نهم کشور را به کارگاه عمرانی و سازندگی تبدیل کرده است. وی گفت: دولت درصدد است با چراغ علم و هوشمندانه راه تعالی و پیشرفت را طی و نسبت به تحقق سند چشم انداز 20 ساله اقدام کند.وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به سفرهای استانی هیات دولت و آثار مثبت آن اشاره کرد و افزود: 30 سفر دور اول هیات دولت به استان ها و 12 سفر در مرحله دوم، 8 هزار مصوبه و تصمیم مهم و کلیدی در استان ها به همراه داشته که آثار و برکات مهمی در سازندگی کشور به جای گذاشته است.

محصولات دفاعی ایران به 50 کشور جهان صادر می شود

وزیر دفاع درارومیه گفت: با وجود تلاش های دشمنان برای تحریم کشورمان، محصولات دفاعی ایران به 50 کشور جهان صادر می شود.به گزارش فارس، سردار سرتیپ مصطفی محمدنجار افزود: امروز وزارت دفاع به خودکفایی در تولید و ساخت انواع مهمات و جنگنده دست پیدا کرده است.

وزیر دفاع با اشاره به خودکفایی در زمینه های مختلف موشکی تاکید کرد: امروز متخصصان و دانشمندان موشکی وزارت دفاع با بی اثر کردن تحریم ها، خوداتکایی و استقلال کامل را در این حوزه به دست آورده اند.