آرشیو دوشنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۴۰۱۵
ورزش
۲۵

علی دایی: جنگنده ها در ترکیب خواهند بود

هر بازیکنی آماده تر باشد، در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم عربستان قرار می گیرد و حتی بازیکنان شاغل در اروپا نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

علی دایی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که به همراه تیم ملی در جزیره کیش به سر می برد، افزود: رقابت بین بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی زیاد است و من برای شکست عربستان به یک تیم جنگنده و پرانرژی نیاز دارم؛ بنابراین هر کسی این شرایط را داشته باشد، در ترکیب قرار می گیرد.

دایی از شرایط تمرین در کیش ابراز رضایت کرد و گفت: تیم ملی در شرایط حساسی قرار دارد و ما باید همه دست به دست هم دهیم تا موفقیت این تیم با راهیابی به جام جهانی رقم بخورد.

وی افزود: به حاشیه ها توجهی ندارم و تمام فکرم را فقط متمرکز شکست عربستان کرده ام. دایی از رسانه ها خواست تا از دامن زدن به حاشیه ها بپرهیزند و تیم را حمایت کنند تا به جام جهانی صعود کنیم.

روته مولر: بازیکنان با شرایط هماهنگ شده اند

«اریش روته مولر»، مربی آلمانی تیم ملی فوتبال و دستیار علی دایی نیز گفت: شرایط بدنی بازیکنان بسیار مطلوب است و تصور نمی کنم تیم در بازی با عربستان از این نظر با مشکلی روبرو شود.

وی افزود: کادر فنی با همفکری برنامه تمرینی ویژه ای را در کیش برای بازی با عربستان تدارک دیده است که بازیکنان با شرایط تکنیکی تیم منطبق شده اند و از همه نظر آماده اند.روته مولر گفت: بازیکنان با انگیزه اند و تصور می کنم این تیم با اضافه شدن بازیکنان شاغل در اروپا می تواند به عنوان تیم اول گروه راهی جام جهانی شود.