آرشیو چهارشنبه ۱۳‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۴۰۱۷
حوادث
۲۶

پسر معتاد قربانی خشم برادر

گروه حوادث پسری که در اعتراض به رفتارهای برادر بزرگش وی را با ضربه های کارد به قتل رسانده بود از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار جنایی ما، ظهردوشنبه مسئولان یکی از بیمارستان های شرق تهران در تماس با پلیس 110 از قتل مرد جوانی خبردادند.

دقایقی بعد ماموران کلانتری (106) نامجو برای تحقیق و بررسی موضوع در بیمارستان حاضر شدند. آنها در نخستین تحقیقات دریافتند محسن -39 ساله - با ضربه های کارد به قتل رسیده است.ماموران بلافاصله موضوع را به بازپرس بهروز هنرمند - رئیس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران - اعلام کردند. ساعتی بعد نیز بازپرس جنایی به همراه گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی خود را به بیمارستان رساند.آنها در نخستین گام به تحقیق ازدوست مقتول که وی را به بیمارستان منتقل کرده بود پرداختند.وی گفت: دیشب در خانه بودم که ناگهان صدای فریادهای مادر محسن را شنیدم. وقتی به کوچه رفتم با ناباوری محسن را با بدن خون آلود وسط کوچه روی زمین دیدم. مادرش هم فریاد می کشید و از همسایه ها کمک می خواست.او هم در حال جان دادن می گفت برادر کوچکش او را با کارد زده است. بنابراین بلافاصله او را به بیمارستان رساندم. اما چندساعت بعد به علت شدت جراحات جان باخت.بدین ترتیب کارآگاهان جنایی ساعتی بعد رضا 24 ساله را شناسایی و دستگیر کردند.متهم صبح دیروز با انتقال به شعبه چهارم بازپرسی تحت بازجویی قرار گرفت و ضمن اعتراف به قتل برادرش گفت: «او معتاد و بیکار بود. برای تهیه پول موادش همه را اذیت می کرد.متاسفانه پدرمان چند سال قبل در یک حادثه فلج و گوشه نشین شد.یکی از برادرهایم نیز مدتی قبل فوت کرد. همه این اتفاقات باعث شد ما وضع روحی و روانی خوبی نداشته باشیم. با این حال برادرم محسن نیز با رفتار و اعتیادش ما را عذاب می داد. یکشنبه شب وقتی به خانه آمد عصبی و ناراحت به نظر می رسید. او از مادرم پول می خواست اما مادرم پولی نداشت که به او بدهد. بنابراین به شکستن وسایل خانه و سر و صدا پرداخت. در حالی که به شدت عصبانی بودم با او درگیر شده و ناگهان با کارد به طرفش حمله کردم.»پس از اعتراف های متهم، وی با دستور بازپرس پرونده بازداشت و برای تحقیقات تکمیلی دراختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.