آرشیو شنبه ۱۶‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۷۵
اخبار ورزشی
۱۳

تاج از کمبود امکانات عذرخواهی کرد

جوانان روی پشت بام!

رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال بر حمایت از تیم ملی جوانان تاکید کردند.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون پس از دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل تیم استقلال و شکست چهار بر صفر این تیم، دقایقی با بازیکنان تیم ملی جوانان به گفت و گو پرداختند.

ابتدا مهدی تاج پس از تقدیر از عملکرد تیم ملی جوانان به دلیل برخی کمبودها در اردوی این تیم از بازیکنان عذرخواهی کرد و از برنامه های تدارکاتی جدید از جمله برگزاری اردو در کشور آلمان برای تیم ملی جوانان خبر داد.

علی کفاشیان نیز با بیان اینکه معتقدم تیم جوانان ایران می تواند از گروه خود در مرحله نهایی بازیهای جوانان آسیا صعود کند گفت: هر چند به ظاهر در گروه سختی قرار گرفته اید اما این توانایی را دارید که به عنوان یک مدعی به جام جهانی جوانان صعود کنید.

در پایان این دیدار که نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال و معینی مسئول کمیته جوانان فدراسیون نیز در آن حضور داشتند، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی جوانان برخی مشکلات خود در طول اردو را با آنها در میان گذاشتند.

از جمله مشکلات بازیکنان تیم ملی جوانان بحث خوابگاه این تیم در مجموعه ورزشی آزادی بود که به دلیل کمبود امکانات و گرم بودن محل خوابگاه برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال جوانان ایران مجبور هستند شب ها بر روی پشت بام محل خوابگاه استراحت کنند!