آرشیو شنبه ۱۶‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۲۳۷۳
ایران
۱۵

چهار گوشه ایران

مشهد - خبرنگار جام جم: مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: رشد وبالندگی جامعه در گرو امنیت خاطر است که این امنیت به وسیله فرهنگ عفاف وحجاب میسر می شود.

اردبیل - خبرنگار جام جم: به گفته مدیر تعاونی استان اردبیل، توافق اولیه با یک شرکت کانادایی به عمل آمده تا این شرکت 10 هزار واحد مسکونی در اردبیل احداث کند. از سوی دیگر معاون فنی و اجرایی سازمان مسکن و نوسازی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 114 پروژه توسط سازمان مسکن و شهرسازی در سطح استان در حال اجراست.

ارومیه - خبرنگار جام جم: در دیدار دوجانبه معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی با مدیران کل پست و مخابرات استان اربیل عراق، بر توسعه همکاری های مخابراتی و پستی بین دو منطقه تاکید شد.

کاشان - خبرنگار جام جم: رئیس پلیس اداره آگاهی کاشان از ساماندهی نگهبان محله در کاشان خبر داد و گفت: ساماندهی نگهبان محله باید از مراکزی چون مراکز تجاری و پاساژها آغاز شود.

شیراز - خبرنگار جام جم: علیرضا دژبد، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از قرائت شعار گردشگری استان فارس به دو زبان فارسی و انگلیسی در تمامی پروازهای داخلی استان خبر داد.

تبریز - خبرنگار جام جم: سیدصدرا صدرالدینی دانش آموز مرکز استعداد های درخشان شهید مدنی تبریز در مسابقات دومین دوره المپیاد جهانی نجوم در کشور اندونزی موفق به کسب مدال طلای جهانی شد.

مشهد - خبرنگار جام جم: گروه سرود سروستان کانون نور ولایت مسجد فقیه سبزواری مشهد مقام نخست مسابقات چهارمین جشنواره آواها و نغمه های آسمانی کشور را از آن خود کرد. این جشنواره که به میزبانی کانون فرهنگی وهنری استان قم برگزار شد، در 2 رشته سرود و تواشیح برگزیدگان مرحله استانی به رقابت پرداختند که از بین 10 گروه، مشهد به عنوان برترین گروه انتخاب شد.

قزوین - خبرنگار جام جم: معاون وزیر صنایع و معادن از تخصیص 5 میلیارد دلار تسهیلات ارزی به بانک مرکزی برای تامین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی خبر داد.

تبریز - خبرنگار جام جم: طی هفته گذشته 21 میلیون و 416 هزار و 94 سهم از سهام 101 شرکت به ارزش 51 میلیارد و 403 میلیون ریال دربازار بورس تبریز داد و ستد شد.

مشهد - خبرنگار جام جم: نماینده مردم خواف و رشتخواردر مجلس شورای اسلامی گفت: ارج نهادن به وضعیت هنرمندان یکی از مهمترین مسائل در جامعه است که مجلس آن را پیگیری می کند.