آرشیو یکشنبه ۱۷‌شهریور ۱۳۸۷، شماره ۱۹۱۷۶
اخبار کشور
۱۴

فرمانده نیروی مقاومت بسیج: بسیج به طور جدی با تهدیدات نرم مقابله می کند

فرمانده نیروی مقاومت بسیج تاکید کرد که دشمن با تهدید نرم قصد دارد جوانان ایران اسلامی را بی هویت کرده و نسبت به مسایل انقلاب بی تفاوت کند و نیروی مقاومت بسیج باید با جدیت با این تهدید مقابله کند.

به گزارش روابط عمومی نیروی مقاومت بسیج، حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب فرمانده نیروی مقاومت بسیج در مراسم معارفه معاون جدید فرهنگی - اجتماعی این نیرو در خصوص کار فرهنگی در بسیج گفت: معاونت فرهنگی ماموریت دارد تا تهدیدات فرهنگی دشمن را بشناسد و ظرفیت سازی برای مقابله با این تهدید دشمن ایجاد کند و از طرف دیگر باید عمق بخشی فرهنگ را در داخل بسیج و برای بسیجیان انجام دهد.

طائب با اشاره به تهدید جدی فرهنگی توسط دشمن گفت: دشمن با تهدید نرم (فرهنگی) قصد دارد جوانان ایران اسلامی را بی هویت کرده ونسبت به مسائل انقلاب آنان را بی تفاوت کند و نیروی مقاومت بسیج باید با جدیت با این تهدید مقابله کرده و نگذارد تا دشمن به مقاصد شوم خود دست پیدا کند.

وی افزود: بسیج محصول محوری و اثربخشی در جامعه را در دستور کار خود دارد و تنها به تعدد فعالیت ها در نیروی مقاومت بسیج توجه ندارد. در واقع عملکرد بسیج باید در جامعه اثربخش و تاثیرگذار باشد.

طائب در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برکات ماه رمضان گفت: خداوند این ماه را ماه خودش معرفی کرده و به همین دلیل جزای اعمال خیر را نیز به طور اختصاصی پاداش می دهد و انسان ها باید از این ماه بهره بیشتری ببرند تا توشه ای برای ماه ها و سال های آینده خود جمع آوری کنند وماه رمضان فرصتی مناسب برای تسویه حساب درونی انسان با معبود خویش است.

وی افزود: انسان در ماه مبارک رمضان تشنگی و گرسنگی و دوری از هوی و هوس را تمرین و خانه دل را از غیر خدا خالی می کند تا بتواند زمینه دوری از خدا را در خود تقویت کند. انسان در ماه مبارک رمضان با مراقبت از زبان و چشم و گوش خود را آماده می کند تا در ماه های دیگر هم از گناه دوری کرده و به خداوند نزدیک تر شود.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج در این مراسم سردار علی محمد نائینی را به عنوان مسئول معاونت فرهنگی - اجتماعی نیروی مقاومت بسیج معرفی و از زحمات سردار بهروز اثباتی تقدیر و تشکر کرد.